Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:44:11 GMT

می‌خواهند کشتی بانوان را کمرنگ، کم‌تحرک و سپس حذف کنند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۱۹۲۲

می‌خواهند کشتی بانوان را کمرنگ، کم‌تحرک و سپس حذف کنند

ملی‌پوش سابق کشتی آلیش بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر پس از انتخاب درخشانی به عنوان نایب رئیس بخش بانوان گفت: امروز باخبر شدیم که درخشانی پس از استعفای منظمی، به عنوان نایب رئیس انتخاب شده، او کارمند روابط بین‌الملل بوده و به عنوان نیروی پناهی در کارهای روابط بین‌الملل، به او کمک می‌کرده است. تا جایی که در جریان هستم، او هیچ سابقه فعالیتی در حوزه بانوان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یگانه غریب‌گشته در ادامه تأکید کرد: به نظر می‌رسد که با این انتخاب، از کارمند فدراسیون کشتی می‌خواهند فعالیت کشتی بانوان را کمرنگ و کم‌تحرک کند و سپس به طور کامل آن را از بین ببرد. منظمی مدیرکل حوزه وزارتی بوده و تجربیاتی در کنار رسول خادم به دست آورده بود به همین دلیل در بخش کشتی بانوان اشراف کامل داشت. با رفتن مختاری، پناهی و منظمی از فدراسیون کشتی، این‌طور برداشت می‌شود که باید کم‌کم منتظر کمرنگ شدن کشتی بانوان باشیم.

کد خبر 4700421 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی بانوان تیم ملی کشتی بانوان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس آندره استراماچونی مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی کشتی آزاد گابریل کالدرون تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتسال مس سونگون ووشو فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز سه‌شنبه مجمع انتخاب رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار احمد خادم سید الشهدا تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان با کسب ۱۴ رأی از مجموع ۱۴ رأی اعضای حاضر در جلسه به مدت چهار سال عهده دار سمت ریاست هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان شد.

کد خبر 6086398

دیگر خبرها

  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان