Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور خانواده گفت: لازم است پیش از ازدواج نقاط قوت و ضعف و ویژگی‌های دو طرف شناخته شود و تحلیل شخصیت خود به عنوان سوژه ازدواج ضرورت دارد و نباید به صرف رفتار ظاهری بسنده کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، محمد مرادی بگلویی در دومین کارگاه آموزشی زندگی و راه‌های شناخت همسر که صبح امروز در سازمان بسیج رسانه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: زندگی زناشویی در اوایل ازدواج پر از گردنه و پیچ و خم است و چالش‌های مختلفی وجود دارد از این رو مهارت یافتن برای زندگی مشترک دارای اهمیت بالایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید نقاط قوت و ضعف و ویژگی‌های دوطرف پیش از ازدواج شناخته شود و تحلیل شخصیت خود به عنوان سوژه ازدواج ضرورت دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ابراز کرد: در پرسش از من چه کسی هستم باید ویژگی‌های ظاهری، جذابیت فرد، نوع شخصیت و ویژگی‌های بارز و نقاط ضعف و قوت مورد بررسی قرار گرفته و در مقابل، فرد مورد نظر برای ازدواج نیز متناسب با این ویژگی‌ها مورد سنجش و انتخاب قرار گیرد. 

 

وی افزود: در شناخت شخصیت و ویژگی‌ها نباید به صرف ظاهر اکتفا کرد، چراکه شخصیت‌هایی به عنوان شخصیت مرزی وجود دارند که در آن افراد در ظاهر دارای رفتار و برخورد مطلوب هستند اما در واقع دارای اختلالات روانی هستند.

ضرورت لحاظ کردن شرایط ازدواج

این مشاور ازدواج و سلامت روان و جامعه عنوان کرد: بررسی اعتقادات، اخلاق، توانایی در مهارت‌های زندگی، رفتارهای عاطفی و هیجانی، چگونه بودن‌ و توانایی در به فعلیت رساندن خواسته‌ها در زندگی مشترک و همچنین دلایل درست و غلط در هدف از ازدواج ضروری است.

وی افزود: درنظر داشتن زمان مناسب برای ازدواج از نظر بلوغ سنی و سایر زمینه‌ها پیش از ازدواج دارای اهمیت است و باید مدنظر قرار گیرد.

 

مرادی بیان کرد: اگر شرایط ازدواج لحاظ نشود، می‌تواند به عنوان یک آسیب مطرح شود، از این رو باید پیش از ازدواج شرایط افراد و توانایی‌های آن‌ها در اداره زندگی مشترک بررسی شود.  

وی در پایان بیان کرد: لازم است حوزه انتظارات و ویژگی‌های روانی زن و مرد توسط یکدیگر شناخته شود و در میزان و نوع انتظار از طرف مقابل لحاظ شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند به جای پادشاه بربرها در بازی کلش آف کلنز!

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند، فوق ستاره منچستر سیتی در حال تبدیل شدن به یک شخصیت بازی ویدیویی در کلش آف کلنز است. این اولین بار است که یک شخص واقعی به بازی اضافه می شود و هالند در طی یک رویداد فصلی با موضوع فوتبال و به مدت یک ماه، به شخصیت پادشاه بربر تبدیل می شود. حالا مشخص می شود که منظور هالند از انتشار استوری شب گذشته و با سیبل زرد رنگ بربرها چه بوده است.

ماشین گل نروژی، 23 ساله، با این بازی موبایل نمادین شریک شده است، جایی که قرار است به اولین شخصیت قابل بازی آن تبدیل شود. هالند به «پادشاه بربر» معروف تبدیل می‌شود که در یک رویداد بازی فصلی با مضمون فوتبال جاودانه می‌شود.

گیمرهای بازی محبوب کلش آف کلنز می‌توانند مهاجم نروژی را جذب کنند یا به دهکده‌اش حمله کنند و آن را خراب کنند. اگر شما هم طرفدار منچستر یونایتد یا آرسنال باشید، این بهترین فرصت برای انتقام گرفتن از هالند است!

هالند بیش از 10 سال است که کلش آف کلنز بازی می کند و با شرکت سوپرسل، سازنده بازی فنلاندی که پشت این بازی محبوب موبایل قرار دارد، تماس گرفته است تا با هم همکاری کنند. سوپرسل نیز از فرصت استفاده کرد.

هالند در فصل گذشته رکورد گلزنی یک بازیکن در یک فصل از رقابت های لیگ برتر را در اولین فصل حضور خود در انگلیس شکست و در ادامه نیز با سیتی یک سه گانه تاریخی را ثبت کرد. حالا او با تبدیل شدن به اولین شخص واقعی که در کلش اف کلنز ظاهر می شود، دوباره تاریخ ساز شده است.

مهاجمی که در این دوره 32 گل به ثمر رسانده است، از طرفداران قدیمی این بازی است که بیش از دو میلیارد بار دانلود شده است. او حتی یک دهکده قابل توجه درون بازی ساخته است که منجر به این همکاری شد.

استوارت مک گیو، مدیر کل کلش آف کلنز می گوید: وقتی شنیدیم ارلینگ هالند از طرفداران بازی ما است و می خواهد با ما شریک شود، واقعاً یک سناریوی رویایی بود. هالند حدود 10 ساله بود که برای اولین بار کلش آف کلنز را کشف کرد و دهکده ای درون بازی در دنیای فانتزی ساخته است.

هالند می‌گوید: من مدت‌هاست که از طرفداران بزرگ این بازی هستم و همه چیز را در مورد آن می‌دانم، بنابراین ظاهر شدن به عنوان یک شخصیت درون بازی واقعاً جالب است.

فصل ویژه هالند از فردا آغاز می‌شود و تا 31 می ادامه خواهد داشت، و اگر هالند را در میدان نبرد شکست دهید، جوایز اضافی و جایگاهی در جدول امتیازات دریافت خواهید کرد.

در ویدیویی که شرکت سوپرسل منتشر کرده است، یک ارتش از سپاه بربرها پس از شکست در حمله به یک دهکده، ناگهان تکه روزنامه ای با تصویر هالند را پیدا می کنند که با تیتر بزرگ به او لقب بزرگترین مهاجم دنیا داده شده است.

تعدادی از شخصیت های بازی کلش آف کلنز از جمله بربر، آرچر، گابلین، والبریکر و ویزارد یا جادوگر به سراغ هالند رفته و با استفاده از قدرت جادویی ویزارد، او را از دنیای واقعی وارد دنیای فانتزی کلش آف کلنز می کنند.

در ادامه نیز هالند با روپایی زدن و شوت کردن بمبی که در دست شخصیت والبریکر است، به همراه ارتشش به سمت دهکده دشمن هجوم می برد.

دیگر خبرها

  • هالند به جای پادشاه بربرها در بازی کلش آف کلنز!
  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel