Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@05:33:48 GMT

فرماندار دهلران: تسهیلات مسکن مهر افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۲۴۰۴

فرماندار دهلران: تسهیلات مسکن مهر افزایش می یابد

مجید عسگری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سقف تسهیلات مسکن مهر از 400 میلیون ریال به 450 میلیون ریال افزایش می یابد و این شامل واحدهایی است که پیشرفت آنها بالای 70درصد است.
وی با اشاره به تعداد یک هزار و 970 واحد مسکن مهر در شهرستان دهلران گفت: از این تعداد 724 واحد در قالب سه جانبه هستند که تعیین تکلیف شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار دهلران یادآور شد: با پیگیری ها مابقی واحدهایی که در قالب تعاونی هستند از حالت رکود خارج شده و عملیات آنها از سر گرفته شد.
عسگری ادامه داد: تعاونی شماره 10 با 190 واحد، تعاونی سه با 150 واحد، تعاونی شش با 126 واحد و تعاونی هشت با 48 واحد از جمله تعاونی هایی  دانست که در صورت داشتن شرایط می توانند از مزایای افزایش سطح تسهیلات بهره مند شوند.
وی به مشکلات زیرساختی این تعاونی ها نیز اشاره کرد و گفت: مقرر شد در نشستی تخصصی با حضور متولیان آب و برق، شهردای ،تعاونی ها، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و فرمانداری موضوعات آنها پیگیری و حل و فصل شود.
شهرستان دهلران در 220 کیلومتری ایلام واقع است.

7175/6034

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی برق مسکن مهر دهلران تعاونی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی

امتداد - مدیر عامل بانک مسکن گفت: در راستای اجرای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی در کشور، طی دوره فعالیت دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر حسینی با تاکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف محترم و ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی کشور و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود.

 

 

 

از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید اینجانب و هیأت مدیره بانک است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت