Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:28:51 GMT

توقیف خودروی حامل ۱۰ هزار قطعه مرغ قاچاق در نهاوند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۲۵۲۶

توقیف خودروی حامل ۱۰ هزار قطعه مرغ قاچاق در نهاوند

سرهنگ شا احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ماموران گشت نهاوند حین گشت زنی در حوزه استحفاظی یک دستگاه کامیونت را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی های صورت گرفته از این خودرو، یک هزار و ۷۴ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه ارزش محموله توقیفی توسط کارشناسان حدود ۳۳۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا توزیع هرگونه کالا که خارج از مسیر پیش بینی شده عرضه شود قاچاق محسوب خواهد شد و برابر دستورالعمل همین ماده خودرو، راننده حامل و بار به سازمان اموال تملیکی به نفع دولت مصادره می شود.

کد خبر 4700509

منبع: مهر

کلیدواژه: مرغ قاچاق فرماندهی انتظامی همدان هفته دولت بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف اربعین حسینی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه

سرهنگ " حسین خواجه " روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اقدامات پلیسی و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در انتقال مواد مخدر از شهرستان عسلویه به استان‌های مرکزی این مهم به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی با اشاره به شناسایی خودرو حامل مواد مخدر در ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی عسلویه افزود: ماموران پس از مشکوک شدن به محموله کامیون باری حامل بار هندوانه آن را مورد بررسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی عسلویه تصریح کرد: در بازرسی دقیق از کامیون و محموله مقدار ۱۰۶ کیلوگرم موادمخدر تریاک که به‌صورت ماهرانه در ۱۳ عدد هندوانه جاسازی شده و در قسمت‌های مختلف بار پخش شده بود کشف شد.

خواجه، با بیان اینکه در این عملیات ۲ متهم دستگیر شد، یادآور شد: مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی ادامه داد: وضعیت امنیت عسلویه پایدار و مطلوب است و در راستای آرامش مردم با هرگونه ناهنجاری برخورد قاطع می‌شود.

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • توقیف ۷۳ خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در کرمان
  • توقیف کامیون کشنده حامل ۱۵ تن لاستیک در میرجاوه
  • پایان تردد لندکروز ۲۰۰ میلیاردی
  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه
  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر