Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@07:07:36 GMT

‌هراز و کندوان بعدازظهر امروز یک‌طرفه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۲۸۵۹

ایمان محرابی‌نیا در گفت‌‌وگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی برخی جاده‌های پرتردد، بیان کرد: در حال حاضر ترافیک سنگین در جاده چالوس، مسیر جنوب به شمال حدفاصل بیلقان تا پورکان گزارش شده است.

وی با اشاره به بروز و ترافیک نیمه‌سنگین در مقطع سد امیرکبیر، نساء، پل خواب و هزارچم در جاده کندوان، گفت: هم‌اکنون ‌ترافیک سنگین در محور هراز مسیر رفت و برگشت در مقطع نارنجستان تا سه راهی چلاو و تردد روان در جاده فیروزکوه و مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین-رشت گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها همچنین به بروز‌ ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج مقاطع مهرویلا، ساسانی و‌ محمد شهر اشاره کرد.

وی یادآور شد: طبق اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر در هیچ‌یک از جاده‌های منتهی به شمال کشور بارش مشاهده نمی‌شود.

* محدودیت ترافیکی در محورهای منتهی به شمال کشور

محرابی‌نیا اظهار داشت: تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 بامداد فردا سوم شهریورماه در جاده کندوان،‌ محور هراز، جاده فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع ‌است.

‌وی اظهار داشت: تردد خودرو از ساعت 15 امروز تا ساعت  2 بامداد فردا از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام ‌پلیس راه در محل، تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 19 امروز تا ساعت 2 بامداد فردا از مرزن آباد به سمت کرج به‌صورت یک طرفه است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: در جاده هراز ‌‌تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 16 امروز تا ساعت 2 بامداد فردا ‌از رودهن به سمت آمل ممنوع است، با اعلام پلیس راه در جاده، تردد خودرو از ساعت 18 امروز تا ساعت 2 بامداد فردا از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

محرابی‌نیا بیان کرد: هم‌اکنون 2187 دستگاه ترددشمار در جاده‌های کشور فعال هستند و تردد در شبانه‌روز گذشته نسبت به روز قبل ‌9.3 درصد افزایش ‌نشان می‌دهد.‌

*محورهای دارای بیشترین تردد در 24 ساعت گذشته

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: آزادراه کرج-تهران، ‌آزادراه قزوین-کرج‌ و آزادراه تهران-کرج بیشترین تردد را در شبانه‌روز گذشته داشته‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا رضایی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سیلاب شب گذشته محورهای قاین، بیرجند، حوزه‌های روستای سیچ، دوست آباد به هیچ عنوان تردد امکان پذیر نیست.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: در این رابطه کمربندی حاجی آباد که یک طرفه بوده برای تردد باز شده و دو طرفه شده رانندگان با احتیاط تردد کنند.

رضایی با بیان اینکه تمامی محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه در پی وقوع سیلاب مسدود شد، یادآور شد: محور آهنگران به حاجی آباد، حاجی آباد به شاهرخت به سمت مرز یزدان و حاجی آباد به آبیز مسدود است.

وی افزود: محورهای قاین نیز به دلیل بارندگی شدید لغزنده است و از این جهت رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 6088280

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد