Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام شهروندان، به واسطه استحکام پل دسترسی به تونل 35 به 36 آزادراه تهران – شمال و نفوذ آب سیمان به رودخانه آسیاب درگاه ماهی های قزل آلای این رودخانه تلف شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، «آسایش پایتخت‎نشینان، محیط زیست البرز را به خطر انداخت»، این خبری بود که طی ساعات اخیر در شبکه های اجتماعی استان دست به دست شد که صحت آن حکایت از اتفاقی تلخ و ناگوار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ماجرا از این قرار است که بر اساس اعلام شهروندان، به واسطه استحکام پل دسترسی به تونل 35 به 36 آزادراه تهران – شمال و نفوذ آب سیمان به رودخانه آسیاب درگاه ماهی های قزل آلای این رودخانه تلف شده اند.        مدیر کل محیط زیست استان البرز درباره صحت و سقم این ماجرا به خبرنگار تیتریک گفت: دستور پیگیری این مسئله به کارشناسان محیط زیست داده شده است تا پس از بررسی میدانی نتیجه را به ما اعلام کنند.    فردین حکیمی افزود: قطعا اگر این موضوع صحت داشته باشد اقدامات بعدی انجام و اطلاع رسانی خواهد شد.     انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا نماینده طالبان برای مذاکره درباره حقابه هیرمند به ایران نیامد؟ + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در گفتگو با همشهری درباره آخرین وضعیت حقابه ایران از افغانستان اظهار داشت: سازمان حفاظت از محیط زیست با همکاری آقای قمی، سفیر ایران در افغانستان، مرتبا درحال پیگیری حقابه ایران از رود هیرمند هستند. پیگیری این حقابه را جدای از بحث های معاهدات درحال پیگیری هستیم.

وی ادامه داد: دولت طالبان به ما قول داده بود تا همتای آنان در سطح رئیس محیط زیست به ایران بیاید و حقابه را پیگیری کنیم. روندها و مسائل منطقه ای اجازه نداد سفر مقام افغانستانی به کشورمان انجام شود. از سوی دیگر مقامات طالبان ادعا میکردند که منابع آبی و مقدار بارش ها در کشورشان به اندازه ای نیست که توان رهاسازی آب به سمت کشور را داشته باشند. البته مردم افغانستان نیز در این زمینه مطالباتی دارند که امیدواریم در نهایت با رایزنی های موثر، حقابه ایران به سمت کشور رهاسازی شود.

کد خبر 846653 برچسب‌ها خبر ویژه افغانستان طالبان سازمان حفاظت محیط زیست رود هيرمند

دیگر خبرها

  • بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • تزریق ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به تالاب هشیلان
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • هشدار سیل صادر شد ؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • چرا نماینده طالبان برای مذاکره درباره حقابه هیرمند به ایران نیامد؟ + جزئیات
  • صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌‍رود ممنوع است