Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@09:22:26 GMT

تردید مدیرعامل پارس جنوبی برای جدایی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۳۱۹۳

تردید مدیرعامل پارس جنوبی برای جدایی

خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی برای جدایی از این باشگاه مردد شده است. تاریخ انتشار: 16:00 - 02 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۳۹۷۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، باشگاه پارس جنوبی جم کنار تمام مشکلاتش با معضل تغییر مدیرعامل هم روبرو است. ظاهرا بهرام رضاییان به خاطر مشکلات مالی بحث جدایی را مطرح کرده، ولی موضوع چیز دیگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریبا یک ماه است که رضاییان خیال رفتن دارد، اما هنوز با جدایی او موافقت نشده است. البته او رسما استعفا نداده، ولی به نظر می‌رسد برای سمتی بهتر و بزرگتر خیز تصمیم به جدایی گرفته است. سمتی بلند پایه در منطقه ویژه پارس جنوبی که نه تنها درجه شغلی او را به مراتب ارتقا می‌دهد بلکه نظارت مستقیم روی باشگاه پارس جنوبی دارد. به این شکل شاید تامین منابع برای این تیم هم راحت‌تر باشد.

به این ترتیب اگر رضاییان ارتقای رتبه پیدا کند از مدیرعاملی باشگاه پارس جنوبی استعفا داده و از بالا بر این باشگاه نظارت خواهد کرد. البته این وضعیت در حالت ۵۰ - ۵۰ قرار دارد و او در شرایطی که رئیس اداره ورزش منطقه پارس جنوبی است در نظر دارد شرایط بهتری را برای خود رقم بزند، ولی با سمت جدید جزو رده بالا‌های منطقه ویژه پارس جنوبی خواهد شد و کمی از باشگاه فاصله می‌گیرد.

در نتیجه تنها مشکل رضاییان وابستگی به تیم فوتبال پارس جنوبی است. ۵ سال رابطه تنگاتنگ با تیم فوتبال این باشگاه شرایطی بوجود آورده که رضاییان را برای جدایی از آن مردد کرده است. از این رو هنوز موضوع کاملا مشخص نشده و او برای تعیین تکلیف زمان خواسته است.

با همه این حرف‌ها اگر رضاییان سمت جدید بگیرد و از مدیرعاملی باشگاه پارس جنوبی انصراف دهد، منطقه ویژه فرد دیگری را جایگزین او خواهد کرد. شنیده می‌شود فردی به عنوان محمد مرادی که رئیس دفتر موسوی رئیس منطقه ویژه پارس جنوبی است برای این سمت پیشنهاد شده است.

مرادی در صورتی به عنوان مدیرعامل انتخاب می‌شود که رضاییان استعفا دهد و تا زمانی که رضاییان خودش استعفا نداده اعضای هیئت مدیره باشگاه مایل به جدایی او نیستند. آنها می‌خواهند رضاییان مدیرعامل باشگاه بماند و این تیم را همانطور که تا کنون با همه بی پولی‌ها اداره کرده همچنان اداره کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر پارس جنوبی پارس جنوبی جم میزان رضاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار از سیلاب در این شهرستان توسط نجاتگران هلال احمر ادامه دارد.

حمدعلی کاوسی صبح شنبه ۸ اردیبهشت به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ امشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • سه میلیون متر مکعب روان آب در سدهای خراسان جنوبی ذخیره‌ شد
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد