Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، بدیعی فرد مدیرکل فرودگاه‌های فارس بیان کرد: قرارداد اولیه ساخت پایانه جدید بین المللی فرودگاه شهید دستغیب شیراز ۹۷ میلیارد تومان است و در حال حاضر ۹۰ میلیارد تومان آن هزینه شده است.

او با بیان اینکه این پایانه جدید در سه طبقه و به وسعت ۲۳ هزار متر مربع است، افزود: پس از اختصاص اعتبار ۷ میلیارد تومانی باقی مانده، مابقی تکمیل این طرح با مشارکت بخش خصوصی و با استفاده از روش BLT انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیعی فرد تصریح کرد: در قراداد BLT زیرساخت‌های لازم برای اتصال این ترمینال به سطوح پروازی و ایجاد دسترسی برای عموم و خرید تجهیزات داخلی آن شامل سیستم‌های سرمایش، گرمایش، تجهیزات ترمینالی، دوربین‌های مداربسته و زیرساخت‌های برق، گاز، آب، فاضلاب و فیبرنوری اجرایی می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس با اشاره به اینکه این قرارداد فعال بوده و در حال نصب نمای شیشه‌ای است و اواخر شهریور ماه امسال به پایان می‌رسد، افزود: براساس پیش بینی‌های انجام شده ادامه عملیات اجرایی این طرح از طریق بخش خصوصی و در مدت زمان ۱۸ ماه به بهره برداری می‌رسد.

او ادامه داد: سایت طرح به صورت یک مکان مونتاژ است و قطعات آن در خارج از این سایت ساخته و در محل طرح الحاق و نصب می‌شود.

بدیعی فرد اضافه کرد: با ساخت این پایانه جدید، پایانه فعلی خارجی به عنوان ورود‌ی پرواز‌های داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مدیرکل فرودگاه‌های فارس با تاکید بر اینکه فرودگاه شیراز سومین فرودگاه پر تردد کشور بعد از فرودگاه‌های تهران و مشهد بوده، اظهار کرد: تا کنون بیشترین حجم طرح‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در فرودگاه شیراز در حال اجرا است.

او تاکید کرد: ارزش مالی طرح‌های فرودگاه بین المللی شیراز نزد یک به ۷۰۰ میلیارد تومان است و این موضوع نشان می‌دهد که این فرودگاه برای شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با توجه به ظرفیت‌های گردشگری استان از اهمیت بالایی برخوردار است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز