Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:48:36 GMT

ورزشگاه فولاد بهترین ورزشگاه کشور شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۳۳۱۹

ورزشگاه فولاد بهترین ورزشگاه کشور شد

عبدالکاظم طالقانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مورد وضعیت ورزشگاه های نمایندگان خوزستان در لیگ برتر گفت: تمام موارد امنیتی و ایمنی در ورودی و خروجی های ورزشگاه فولاد به خوبی اجرایی شد و به گفته مسئولان سازمان لیگ بهترین ورزشگاه در هفته نخست لیگ‌ بود.

وی افزود: شماره گذاری صندلی ها، نصب دوربین مدار بسته، سامانه فروش بلیت الکترونیک و گیت های الکترونیکی از جمله مواردی بود که به خوبی در ورزشگاه فولاد اجرایی شد و این موضوع باعث شد تا تماشاگران به راحتی نظاره گر بازی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالقانی در خصوص ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسیلمان گفت:صندلی های  این ورزشگاه نیز شماره گذاری شده و سامانه فروش بلیت الکترونیک در آن راه اندازی شده است. گیت های الکترونیکی در بخشی از ورزشگاه نصب شده و در روزهای آینده دیگر گیت ها راه اندازی می شوند و تا هفته سوم که نفت مسجدسلیمان میزبان است ورزشگاه به طور کامل آماده خواهد شد.

وی با بیان اینکه هیچ گونه امتیاز منفی از ورزشگاه های استان گزارش نشده است گفت: شرایط ورزشگاه مسجدسلیمان در بازی نخست حتی بهتر از ورزشگاه آزادی بود چرا که در سامانه فروش بلیت الکترونیک با مشکل مواجه شدند.

رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: در خصوص ورزشگاه نفت آبادان گفت: هنوز بازی در این ورزشگاه انجام نشده است اما تا آنجا که اطلاع دارم ورزشگاه آبادان هم تمام موارد امنیتی و ایمنی را به خوبی لحاظ کرده و امیدواریم در هفته دوم هیچ گونه مشکلی نداشته باشد.

در پایان هفته نخست لیگ تیم های نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و فولاد به ترتیب به سه، یک و صفر امتیاز در مکان های چهارم، نهم و پانزدهم رده بندی قرار دارند.

۹۸۷۹/۶۰۶۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا

به گزارش "ورزش سه"، پویا نوروزی‌نژاد لژیونر هندبال ایران که در تیم اینتراخت هاگن در بوندس لیگای 2 آلمان توپ می‌زند در تیم منتخب هفته بیست و نهم قرار گرفت.

نوروزی‌نژاد که در پست بغل چپ بازی می‌کند، با کسب 79 امتیاز در تیم منتخب هفته بیست و نهم قرار گرفت.

همچنین در پایان هفته بیست و نهم لیگ 2 هندبال آلمان هانمن با کسب 93 امتیاز، هِس مان با 80، فالک با 83، استابر با 84، بِنِکه با 87 و زینتل با 84 امتیاز به ترتیب بهترین دروازه‌بان، بغل چپ، بغل راست، خط زن، بغل راست و پخش معرفی شدند.

گفتنی است اینتراخت هاگن در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ 2 هندبال آلمان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان