Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هادی حق شناس صبح شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور در دی ماه سال گذشته به استان گلستان اظهار کرد: در دی‌ماه سال گذشته هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه در گلستان مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه در سفر سال گذشته روحانی به گلستان ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه مصوب شد، تصریح کرد:  حدود ۸۰۰ میلیارد تومان به این پروژه ها تخصیص یافت و برای تکمیل به ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق شناس  اضافه کرد: در سفر دی ماه  روحانی به گلستان تفاهم نامه بین دستگاه های اجرایی و بانک ها امضا شد و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار صندوق توسعه نیز تخصیص داده شد و در مجموع  ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات و اعتبار مصوب شد که بایستی در سالجاری اجرایی می شد.

حق شناس با تاکید بر این موضوع که جبران خسارات ناشی از سیل و انتخابات دو پروژه مهم و دارای اولویت استان در سال 98 است اما توسعه گلستان از اصلی ترین برنامه هایی است که به دنبال آن هستیم.

وی تصریح کرد: امسال در هفته دولت دو هزار و ۳۷۲ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی افتتاح شده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

حق شناس با تاکید بر اینکه این پروژه ها برای 818 نفر اشتغال ایجاد میکند، گفت: اعتبار این پروژه ها حدود هزار و ۸۸۶ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به جزئیات پروژه های عمرانی تصریح کرد: از مجموع پروژه های اعلامی هزار و ۳۶۲ پروژه با اعتبار حدود هزار و ۲۵۲ میایارد تومان عمرانی که از این آمار ۱۰۱ پروژه با اعتبار ۵۴۸ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و ۲۶۱ پروژه با اعتبار ۷۰۳ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

وی همچنین ضمن بیان اینکه از مجموع پروژه ها  هزار و ۱۰ پروژه و طرح با اعتبار ۶۳۴ میلیارد تومان اقتصادی و اشتغالزا است، یادآور شد: از مجموع پروژه های اقتصادی در سال 98، ۹۹۴ پروژه با اعتبار ۵۸۵ میلیارد تومان افتتاح و ۱۶ پروژه با اعتبار ۴۹ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گلستان اشتغال انتخابات دولت سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن

به گزارش  جام جم آنلاین -چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش،  شنبه ۱ اردیبهشت ماه   کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن در قالب طرح نهضت ملی مسکن، واقع در فاز ۳ محله الهیه، با حضور مسئولین استان چهارمحال و بختیاری و با هدف تهیه مسکن برای فرهنگیان،به زمین زده شد.

 

فرماندار بروجن در این آیین گفت: نهضت ملی مسکن از خدمات دولت سیزدهم است که هدف آن خانه‌دار کردن اقشار مختلف مردم می باشد.

 

فتاح کرمی اضافه کرد: پس از دریافت درخواست‌های فرهنگیان مبنی بر ساخت پروژه ای در قالب نهضت ملی مسکن برای فرهنگیان بروجن؛ این درخواست در کارگروهی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید فرهنگیانی که در طرح های دیگر نهضت ملی مسکن، ثبت نام کرده‌اند، در صورت تمایل از واحدهای پروژه فرهنگیان بروجن به ایشان تحویل گردد.

 

سرپرست اداره راه و شهرسازی بروجن نیز در این رابطه گفت: پروژه مسکن فرهنگیان بروجن در زمینی به مساحت ۵۸۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد‌.

 

افراسیاب علایی افزود: بر اساس نقشه‌های موجود این پروژه ۱۷۳۰۰ مترمربع زیر بنا دارد که در ۵ بلوک ساخته خواهد شد.

 

ایشان اضافه کرد: بلوک های این مجتمع مسکونی در ۷طبقه، ۵ طبقه مسکونی و ۲طبقه(همکف و ۱-) برای ساخت پارکینگ و انباری در نظر گرفته شده است.

 

علایی متراژ واحدهای این پروژه مسکونی را بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ مترمربع عنوان و ابراز امیدواری کرد واحدهای این پروژه در کمترین زمان ممکن ساخته و تحویل فرهنگیان عزیز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن