Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا به نقل از tv۲۴، ریوآوه توانست در لیگ پرتغال با نتیجه پرگل ۵ بر یک آوس را شکست دهد که مهدی طارمی با زدن ۳ گل در این بازی مرد اول زمین بود.

کارواخال سرمربی تیم پرتغالی با تمجید از بازیکن ایرانی گفت: من معمولا دوست ندارم در تیمم عملکرد فنی بازیکنان را بسنجم ولی درباره مهدی این کار را می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بازیکن بسیار خوبی است. حضور مهدی در ریوآوه و حتی لیگ پرتغال چیز کوچکی نیست. دلایل زیادی برای جذب او وجود داشت.

ویب ادامه داد: فشار من، کمک کارلوس کی روش و مترجم او و ساختار باشگاه ما خیلی در قانع کردن او نقش داشت. طارمی پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی داشت ولی ما با ۱.۵ میلیون یورو او را جذب کردیم. او از تمام این پول گذشت تا به فوتبال اروپا بیاید و نشان دهد شخصیت بزرگی دارد. او اعتماد به نفس بالایی دارد و من حتی معتقدم در آینده بازیکن بزرگتری خواهد شد.

کد خبر 452603 برچسب‌ها فوتبال - عمومی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مدیر اینتر به هجمه‌ها بابت جذب رایگان طارمی

مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر به هجمه‌هایی که به این باشگاه بابت خرید بازیکنانی از جمله طارمی و زیلینسکی به عنوان بازیکن آزاد وارد شده، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پی‌یرو آئوسیلیو مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر در گفت‌وگوی اینستاگرامی با فابریتزیو بیاسین خبرنگار ایتالیایی، درباره قطعی شدن خرید مهدی طارمی از پورتو و پیوتر زیلینسکی از ناپولی به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل جاری گفت: ما از این فرصت‌ها استفاده کردیم. ما فصل گذشته در حالی در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتیم که 7 بازیکن در ترکیب‌مان داشتیم که هزینه‌ای برای جذب آنها صرف نکرده بودیم.

مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر درباره اینکه برای جذب این دو بازیکن بالاخره کمیسیون باید پرداخت شود، اظهار داشت: خرید آنها قطعی شده، حتی اگر لازم باشد هزینه‌ای بابت‌شان پرداخت کنیم. در واقع برای نقل‌وانتقالات بزرگ، حتی رقم کمیسیون بیشتری باید پرداخت. من هیچ‌گونه رسوایی در این مورد نمی‌بینم که باشگاهی بدون صرف هزینه‌، بازیکن بگیرد.

خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی

وی همچنین درباره بحث تمدید قرارداد سرمربی ایتالیایی اینتر که قرارداد فعلی‌اش در پایان فصل آینده منقضی می‌شود و اخیراً این تیم را به بیستمین قهرمانی‌اش در سری A ایتالیا رساند، اظهار داشت: تمدید قرارداد اینزاگی را باید رسمی دانست. این در حدی است که ما دور یک میز خواهیم نشست و ظرف 5 دقیقه قرارداد او را تمدید می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدیدترین واکنش پرتغالی‌ها به انتقال طارمی به اینتر
  • پاسخ مدیر اینتر به هجمه‌ها بابت جذب رایگان طارمی
  • جریمه باشگاه معروف برای نژادپرستی علیه مهدی طارمی
  • پیش بینی سردار از سرنوشت طارمی در اینتر
  • درخواست تجدید نظر اسپورتینگ بابت فرد توهین کننده به طارمی رد شد
  • رای پرونده توهین زشت به مهدی طارمی اعلام شد
  • رد فرجام‌خواهی اسپورتینگ در ماجرای مهدی طارمی
  • واکنش سردار به حضور طارمی در اینتر | من اینجا چیزی زیادی نمی دانم اما...
  • سردار: طارمی در اینتر موفق می‌شود
  • دوست مهدی طارمی در پورتو، دشمن در میلان خواهد شد؟