Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق و ایتالیایی اینتر و ناپولی، به دلیل سکته ای که حدودا دو ماه قبل داشته در وضعیت جسمانی خوبی نیست.

طرفداری- همسر جیجی سیمونی، ضمن تایید وضعیت وخیم این مربی ایتالیایی، از هواداران اینتر به دلیل محبت هایی که ابراز داشته اند قدردانی کرد.

جیجی سیمونی، سرمربی سابق اینتر که با این تیم جام یوفا در سال 1998 را فتح کرد، در ماه ژوئن در بیمارستان بستری شد تا هواداران نراتزوری را نگران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مونیکا فونتانی، همسر سیمونی در مصاحبه با La Provincia di Cremona، ضمن تایید حال وخیم او گفت:

همچنان به مبارزه ادامه خواهیم داد اما وضعیت جیجی، همچنان در شرایط وخیمی است. برخی از طرفداران اینتر به بیمارستان آمدند و برای او بادکنک های قرمز رنگ قلبی شکل با پیغام هایی دلگرم کننده آوردند که ما آنها را در اتاق انتظار بیمارستان قرار دادیم. وضعیت پیچیده است و شوهر من یک سکته را داشته و تا امروز شرایطش بهتر نشده است. حتی اگر تصور کلی پیچیده باشد ولی ما همیشه امیدوار باقی خواهیم ماند.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان تایید کرد که مهدی طارمی در تابستان راهی این تیم خواهد شد.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب هفته سی و پنجم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا، تیم فوتبال اینترمیلان که قهرمانی خود را مسجل کرده برابر ساسلو قعرنشین با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

در پایان این بازی سیموئنه اینزاگی در واکنش به جذب مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال ایران در تابستان سال جاری عنوان کرد: بله، ما مهدی طارمی را با قراردادی آزاد از پورتو جذب کردیم. او بازیکن بزرگی در سطح بین‌المللی است و گل‌های بسیاری به ثمر رسانده، پس از این انتقال بسیار خوشحالیم.

اینزاگی در خصوص ضربات پنالتی طارمی و گلزنی او اظهار داشت: اگر او در تمرینات آماده باشد می‌تواند پنالتی‌زن اول اینتر نیز باشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • سیمونه اینزاگی: مهدی طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتن او خوشحالیم
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان