Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@05:19:45 GMT

۱۵ باب کتابخانه روستایی در اردبیل راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۳۴۴۱

۱۵ باب کتابخانه روستایی در اردبیل راه‌اندازی شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: ۱۵ باب کتابخانه روستایی در اردبیل راه‌اندازی شده است که نقش مهمی در توسعه برنامه‌های عمرانی کتابخانه‌ای استان ایفا کرده است. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، پروانه رضاقلی‌زاده بعد از ظهر امروز اختتامیه نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در اردبیل اظهار داشت: برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در این شهرستان با 14 برگزیده منتخب به‌کار خود پایان داد و در این جشنواره 22 هزار از هم‌استانی‌ها شرکت کردند که این تعداد شرکت کننده بسیار خوشحال کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: نهادینه‌سازی فرهنگ مطالعه و ترویج فرهنگ رضوی در بین مردم تک تک هم‌استانی‌ها یکی از اولویت‌های مهم دستگاه‌های مربوطه اجرایی استانی در تداوم برگزاری این جشنواره است که خوشبختانه خروجی‌های خوبی نیز به دنبال داشته است.

رویکرد جدید نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در حوزه کتاب‌خوانی چیست؟3 میلیارد تومان برای تکمیل کتابخانه نیمه‌کاره پلدختر ابلاغ شدکتابخانه‌های عمومی مناطق محروم استان اردبیل توسعه می‌یابد

وی بیان کرد: مشارکت خیران در اجرای برنامه های کتابخانه‌ای باید در بین همگان تبیین شود و در این زمینه امیدواریم رسانه‌ها و اهل قلم همکاری همه‌جانبه با ما داشته باشند تا بتوانیم در این زمینه به شکل مناسب عمل کرده و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

رضاقلی‌زاده با اشاره به این که 50 هزار نفر در استان اردبیل عضو کتابخانه‌های عمومی استان هستند تصریح کرد: در حال حاضر 15 باب کتابخانه روستایی در اردبیل راه‌اندازی شده است که نقش مهمی در توسعه برنامه‌های عمرانی کتابخانه‌ای استان ایفا کرده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از اجرای دو هزار برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های اردبیل خبر داد و گفت: اهمیت به این برنامه‌ها در استان اردبیل یک مورد حائز اهمیت و اساسی است که درصدد هستیم با همکاری همدیگر در راستای توسعه برنامه‌های فرهنگی و معنوی گام برداشته و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، لیلا غریب مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین گفت: این جشنواره همزمان با آئین سنتی طلب باران (پنجاه بدر) همراه با بازی‌های بومی و محلی از هفدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین الملی برگزار خواهد شد.

غریب افزود: در این جشنواره، استان قزوین میزبان شماری چند از سفرای کشور‌های خارجی و مسئولین ملی است.

وی، هدف از برگزاری این رویداد بزرگ را، شناسایی و معرفی محصولات تولیدی، آداب و رسوم فرهنگی و آئین‌های اجتماعی روستائیان و عشایر عزیز در راستای توانمندسازی مردم پایه بیان کرد.

دیگر خبرها

  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود