Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@01:09:45 GMT

از صفر تا صد لیگ یک در چند ثانیه (عکس)

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۳۴۵۰

از میان ۱۸ تیم حاضر در بازی‌های لیگ دسته اول تنها دو تیم موفق شدند در هر دو دیدار ابتدایی خود پیروز شوند و البته دو تیم نیز موفق نشدند حتی به یک امتیاز دست پیدا کنند.

به گزارش "ورزش سه"، بازی های هفته دوم لیگ دسته اول برگزار شد و تیم های حاضر در این بازی ها به مصاف یکدیگر رفتند و در این میان ۵ تیم موفق شدند بر رقبای خود پیروز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته جالب درباره تیم های پیروز در بازیهای هفته دوم اینکه دو تیم مورد نظر در هفته ابتدایی نیز موفق به برتری مقابل حریف خود شده بودند. تیم بادران تهران یکی از این دو تیم است که در بازی هفته ابتدایی خود توانست برابر تیم استقلال خوزستان با یک گل به برتری برسد. شاگردان فرهاد کاظمی که به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می شوند در دومین دیدار خود حاضر شدند و این بار تیم نیروی زمینی تهران را با نتیجه دو بر یک  از پیش رو برداشتند تا با این حساب اولین تیم شش امتیازی بازی های لیگ دسته اول نام بگیرد.

 

اما علاوه بر نارنجی پوشان بادران، تیم ارومیه ای حاضر در لیگ دسته اول نیز یکی از دو تیم پیروز محسوب می شود. نود ارومیه پس از برتری برابر حریف خود در هفته اول این بازیها یعنی شهرداری تبریز، در دومین دیدار در خانه خود برابر سپیدرودرشت قرار گرفت و موفق شد این تیم را نیز با یک گل پشت سر بگذارد و مانند تیم بادران با ۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی حضور پیدا کنند.

 

اما همان طور که دو تیم در جدول رده بندی لیگ یک توانستند امتیاز بازی های خود را تمام و کمال به دست بیاورند دو تیم قعرنشین نیز در هر دو دیدار خود با شکست زمین را ترک کردند تا اکنون بدون امتیاز در قعر جدول زمین گیر شوند. نیروی زمینی یکی از این دو تیم است که در دو دیدار برابر خوشه طلایی ساوه و بادران تهران با شکست به کار خود پایان دادند و در سوی دیگر نیز تیم شهرداری تبریز نیز دومین تیم بدون امتیاز لیگ است. تبریزی ها در اولین بار برابر نود ارومیه و در دومین دیدار برابر فجرسپاسی شیراز بدون امتیاز زمین را ترک کردند.

 

لیگ یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است

محسن آذرباد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره شرایط تیم ذوب‌آهن پیش از دیدار با تراکتور در جام حذفی اظهار کرد: بعد از اینکه چند هفته‌ای در کسب نتیجه ناموفق بودیم در دیدار‌های اخیر توانسته‌ایم روند پیروزی را از سر بگیریم و به نتایج خوبی برسیم. از لحاظ روحی وضعیت تیم خوب است و من هم در شرایط قابل قبولی هستم، امیدوارم بتوانم به تیم خوب ذوب‌آهن کمک کنم. کسب سهمیه از طریق لیگ برتر با توجه به فاصله‌ای که ایجاد شده خیلی سخت است ولی می‌توانیم با همت دسته جمعی بازی به بازی جلو برویم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد. قطعاً تا پایان فصل چه در لیگ و چه جام حذفی با تمام توان بازی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برتری پرگل ۴ بر یک در لیگ برتر به خاطره‌ها پیوسته و هیچ تأثیری در بازی جام حذفی با تراکتور ندارد. دیدار دیگری است که باید با حداکثر توان مقابل تیم خوب تراکتور بازی کنیم. مسابقه بسیار بسیار سنگینی خواهیم داشت برابر حریفی که سرمایه اصلی‌اش هواداران پرشور آن هستند. قطعاً بازی سختی است و با برنامه جلو می‌رویم تا نتیجه خوبی بگیریم. نتیجه‌ای که ان‌شاءالله توأم با پیروزی باشد. حضور هواداران خونگرم تراکتور به زیبایی بازی اضافه می کند و آنها که شهره به «پرشورها» هستند گرمای مسابقه و حرارت بازی را بالاتر می‌برند که قطعاً بینندگان هم از تماشای دیدار دو تیم لذت می‌برند.  

هافبک تیم ذوب‌آهن در خصوص اینکه تیمش سابقه قهرمانی را در جام حذفی و نایب قهرمانی آسیا را دارد و این فصل هم فتح جام حذفی می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان را نصیب ذوب‌آهن کند، تصریح کرد: ذوب‌آهن تیمی قدیمی و ریشه دار است. هر بازی حکم فینال را دارد و تیمی می‌تواند به قهرمانی جام حذفی برسد که نگاهش در هر بازی این باشد که آخرین بازی‌اش است و باید برنده شود. هنوز برای صحبت از قهرمانی زود است و مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی ما در تبریز با تراکتور است. اگر بتوانیم از سد این حریف بگذریم درباره ادامه حضورمان در جام حذفی برنامه‌ریزی کنیم.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند