Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، مهدی نعمایی، رئیس اداره آموزش همگانی و مشارکت عمومی نیروی انتظامی فارس امروز، 2 شهریورماه با حضور در دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان شیراز، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، گفت: برقراری امنیت در جامعه تنها از طریق امور امنیتی و انتظامی محقق نمی‌شود؛ بلكه این امر نیازمند راه‌های فرهنگی و اجتماعی بوده كه می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و تعامل با ادارات به تقویت این زمینه كمك موثری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی نقش فرمانداری را در انجام اقدامات فرهنگی در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی موثر دانست و بر همكاری دو نهاد در زمینه آموزش و آگاه‌سازی عموم مردم و خانواده‌ها تاکید کرد.
رئیس اداره آموزش همگانی و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی پلیس فارس بیان كرد: نیروی انتظامی به دنبال اعتماد و جلب مشاركت حداكثری دستگاه‌ها در راستای برقرای امنیت و آرامش است تا امنیت مطلوبی در جامعه حاکم شود.
نعمایی با اشاره به آسودگی و ایمنی بیشتر با التزام به اخلاق، قانون و نظم عمومی تأکید کرد: ایجاد آرامش و احساس امنیت در جامعه در گرو اخلاق‌مداری و رعایت نظم و امنیت اجتماعی و تعامل هرچه بیشتر دستگاه‌ها با پلیس است.
در ادامه، فاطمه زارع مهذبیه، مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان شیراز گفت: ایجاد هماهنگی و تعامل با نیروی انتظامی برای كاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه پیشگیری از جرایم موجب افزایش رضایت‌مندی و امنیت بالا در جامعه می‌شود.
وی، ضرورت پایبندی به ارزش‌های اسلامی و باورهای مذهبی در نهاد خانواده را بسیار مهم ارزیابی و تاکید کرد: توسعه اقدامات فرهنگی و آموزش مهارت‌های زندگی، اصل راهبردی در پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی است که باید سازمان‌های تاثیرگذار دولتی همراه با پلیس در این مسیر تلاش کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي مهدي نعمايي نيروي انتظامي امنيت پايدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «سید ابوالفضل حسینی» در خطبه های نماز جمعه امروز مصلای شهدای خوشنام شهر آق قلا، اظهار کرد: یکی از مؤلفه های قدرت یک کشور نیروی انسانی جوان، پر انرژی و اثرگذار است، کاهش جمعیت جوان، باعث کاهش نیروی مولد و خلاق جامعه است و برای جوانی جمعیت باید برنامه ریزی کرد.
 
به گفته وی؛ یکی از متغیرهایی که در بهداشت روانی می تواند نقش سازنده و مؤثر داشته باشد رفتارهای مذهبی از جمله کارکردهای مذهب در بهداشت روانی و پروراندن رویکردی پیشگیرانه نسبت به آسیب ها است.
 
امام جمعه اهل تشیع شهر آق قلا با عنوان اینکه شهید مطهری، نه یک فرد؛ بلکه یک مکتب، یک گفتمان و یک جریان بود، تصریح کرد: این شهید بزرگوار می ‌توانست و می ‌تواند برای خواص و نخبگان فکری جبهه انقلاب، یک الگو و اسوه باشد و امام راحل عظیم‌ الشأن (ره) و رهبر حکیم انقلاب، یکی از اصلی‌ ترین‌ترین ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری را «بصیرت» دانسته‌ اند.
 
وی افزود: معلمان قشر بسیار زحمتکش و شریفی هستند؛ اما باید توجه داشته باشیم که معلمی فقط به تدریس مباحث تخصصی در مقاطع مختلف تحصیلی نیست؛ بلکه معلم علاوه بر آموزش دروس تخصصی باید در ارتقای سلامت روحی و روانی متعلّمین خود یعنی جامعه تلاش کند چرا که معلمی در حقیقت شغل انبیا است.
 
حجت الاسلام حسینی با اشاره به دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: معظم له درباره تأمین امنیت شغلی و معیشتی این قشر زحمتکش جامعه تأکید زیادی کردند.
 
وی ادمه داد: در تمام مصاحبه‌ها و سخنرانی ها، مهم‌ترین بحثی که بر آن تأکید می‌شود، امنیت شغلی نیروی کار است و کارگران با بحث امنیت شغلی دست و پنجه نرم می‌ کنند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین