Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:47:25 GMT

نیمار؛ نه در ترکیب نه فروخته شده

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۴۱۷۹

نیمار؛ نه در ترکیب نه فروخته شده

سرمربی آلمانی پی اس جی در نشست خبری بازی با تولوز به صحبت در مورد وضعیت نیمار برای حضور در میدان پرداخت.

 

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در دو هفته گذشته لوشامپیونا برای پی اس جی به میدان نرفته با اینکه شرایط بدنی او مطلوب بوده است. ستاره برزیلی که قصد جدایی از پی اس جی را دارد، در روزهای اخیر به تمرینات گروهی اضافه شده و مشکلی برای حضور در میدان ندارد ولی بعید است در بازی فردا مقابل تولوز هم به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا جدی ترین تیم خواهان نیمار، هنوز موفق به جلب رضایت پی اس جی نشده و به نظر نمی رسد که باشگاه پاریسی تمایلی برای ادامه مذاکرات با کاتالان ها را داشته باشد. در این بین هنوز موضع رئال نیز نامشخص است و به نظر منتظر روزهای پایانی نقل و انتقالات است تا  پیشنهاد خود را ارائه دهد.

 

 

 

 

توماس توخل سرمربی پی اس جی در نشست خبری بازی با تولوز و در مورد وضعیت نیمار گفت:« نیمار روز به روز به فرم خوب خود نزدیک تر می شود و الان به شرایط بازی رسیده است. او با تیم تمرین کرده و در تمرینات نیز نشان داده است که چه توانایی های بالایی دارد. اما شرایط او با باشگاه تغییری نکرده است. موضع باشگاه مشخص است و اگر شرایط به همین منوال باشد، او فردا بازی نخواهد کرد. تنها در صورتی که مشخص شود نیمار از پی اس جی نخواهد رفت، در فهرست قرار خواهد گرفت. اگر تا فردا این قضیه نهایی شود، بازی خواهد کرد و در غیر این صورت خیر.»

 

توخل ادامه داد:« این وضعیت برای نیمار و هر بازیکن بزرگی در نقل و انتقالات پیش می آید و ما هم دیگر عادت کرده ایم. قطعا دوست دارم نیمار با ما بماند. همه تیم های دنیا دوست دارند بازیکنی مثل نیمار را در اختیار داشته باشند. باید صبر کنیم و ببینیم تا دوم سپتامبر(11 شهریور) که نقل و انتقالات به اتمام می رسد، وضعیت نیمار چگونه خواهد شد.»

 

 

رئال مادرید بارسلونا نیمار توماس توخل (سرمربی) پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید بارسلونا نیمار توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند

سرمربیان تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا شرکت کرده و پاسخگوی خبرنگاران شدند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران فردا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ به مصاف ازبکستان می‌رود.

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست پیش از این بازی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد. ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

وی گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش قطعی شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند. آنها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند. بازی فردا، بازی جذابی است و با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

خوزه اوناسیو لوپز، سرمربی تیم ملی ازبکستان نیز در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: می‌دانیم که قرار است مقابل چه تیم بزرگ و باکیفیتی بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی‌ گفت: همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است. آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا گفت: متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم‌ قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا