Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزند پیشکسوت استقلال به نقد بازی این تیم پرداخت.

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ برتر و در هفته نخست دو تیم استقلال و ماشین سازی تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 1 بر 0 به سود ماشین سازی به پایان رسید.

آتیلا حجازی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به شکست استقلال در هفته اول لیگ برتر گفت:

با یک باخت نمی‌توان در مورد یک تیم قضاوت مطمئنی داشت، ولی بحث من فراتر از این بازی است و با شرایطی که استقلال در حال حاضر با آن مواجه است، امیدی به این تیم ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من مدتی پیش هم مصاحبه کردم و برخی ناراحت شدند که چرا از استقلال حمایت نمی‌کنم. من تیم استقلال را دوست دارم، ولی نمی‌توانم حمایت کورکورانه انجام دهم. استقلال و پرسپولیس باید بازیکنان طراز اول و سطح بالا داشته باشند، ولی متأسفانه این شرایط را در استقلال نمی‌بینیم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه افزود:

پرسپولیس و استقلال مثل بارسلونا و رئال مادرید هستند که نیاز به بازیکن بزرگ و ستاره دارند. در استقلال و پرسپولیس فرصتی وجود ندارد که به یک بازیکن صفرکیلومتر دو یا سه سال زمان بدهند و سپس نتیجه‌اش را ببینند. اگر زمان بدهند که خیلی خوب است، ولی هواداران توقع نتیجه‌گیری دارند و صبر نمی‌کنند. استقلال در حال حاضر یک فرمانده در وسط زمین ندارد که تیم را رهبری کند، فردی که بازیکنان از او حرف‌شنوی داشته باشند. شاید خیلی‌ها از این حرف من ناراحت شوند، ولی باید بگویم که استقلال یک تیم معمولی و بدون فرمانده است.

وی در پاسخ به این سؤال که «اگر استقلال در هفته‌های آینده به روزهای اوج برسد آن زمان چه پاسخی برای حرف‌های فعلی‌تان خواهید داشت؟»، خاطرنشان کرد:

من در مورد شرایط فعلی صحبت می‌کنم و ممکن است در آینده همه چیز تغییر کند که از صمیم قلب دوست دارم این اتفاق رخ دهد. استقلال پنج شش سال است که قهرمان نشده است. وقتی تیمی که چنین شرایطی دارد باید در جذب بازیکن بسیار خوب عمل کند. در چنین شرایطی نباید در تیم تغییرات گسترده صورت گیرد و نقاط ضعف با وسواس برطرف شود، اما استقلال در فصل یارگیری عملکرد خوبی نداشت و فقط بازیکنان زیادی به خدمت گرفته شد.

حجازی با اشاره به زمان مربیگری علیرضا منصوریان در استقلال گفت:

استقلال در آن زمان فصل را بد شروع کرد، ولی در ادامه همه چیز عوض شد، آنهم در شرایطی که خیلی‌ها تصور نمی‌کردند استقلال به روزهای خوبی برسد. یک مربی برای نتیجه گرفتن نیاز به ابزار و بازیکن باکیفیت دارد. اگر گواردیولا به اورتون برود طبیعتاً نمی‌تواند مثل زمان حضورش در منچسترسیتی نتیجه بگیرد، چون در اختیار داشتن بازیکن طراز اول و باکیفیت برای یک مربی بسیار مهم است.

 مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران در پایان خاطرنشان کرد:

امیدوارم شرایط استقلال تغییر کند، متأسفانه هواداران استقلال چند سال است که سرشان پایین است و توقع دارند که تیم‌شان قهرمان شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: آتیلا حجازی سرپرست استقلال شد

به گزارش "ورزش سه"، در حکمی که به امضای فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال رسیده، ضمن تشکر از زحمات نصرالله خواجه‌گیری، سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال، این جایگاه به آتیلا حجازی بازیکن و مربی پیشن و همچنین فرزند اسطوره باشگاه استقلال واگذار شد تا آتیلا از فردا در تمرینات استقلال حضور پیدا کند.

پیش از این و در زمان مدیریت خطیر نیز صحبت‌هایی برای حضور حجازی در استقلال مطرح شده بود که این مسئله به نتیجه نرسید و با توجه به هماهنگی و رفاقت این چهره با جواد نکونام، مدیریت جدید باشگاه، حجازی را به عنوان سرپرست تازه منصوب می‌کند.

با حضور حجازی روی نیمکت استقلال، او به سومین سرپرست آبی‌ها در این فصل تبدیل می‌شود. پس از علی سامره که در نیم فصل از این تیم جدا شد و نصرالله خواجه‌گیری که با جدایی علی خطیر او نیز از سمت خود کنار گذاشته شد، حالا آتیلا جدیدترین سرپرست استقلال در لیگ بیست و سوم است.

دیگر خبرها

  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران
  • حضور آتیلا حجازی در تمرین امروز استقلال / فیلم
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم/ نیاز به آرامش داریم
  • واکنش آتیلا حجازی بعد از انتخاب به عنوان سرپرست استقلال |‌عکس
  • اولین واکنش آتیلا حجازی به حضورش در باشگاه استقلال + عکس
  • پسر ناصر حجازی سرپرست استقلال شد+ عکس
  • آتیلا حجازی سرپرست تیم استقلال شد
  • فوری: آتیلا حجازی سرپرست استقلال شد
  • فوری؛ آتیلا حجازی سرپرست استقلال شد