Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا محمود قاسم نژاد فرماندار فومن با همراهی جمعی از مسئولان شهرستان، ضمن حضور در روستای شنبه بازار از پروژه اجرای آسفالت صحن پیرامون بقعه متبرکه سبز قبا و مزار شهدای مدفون در آن صحن و آرامگاه شهید سید جواد موسوی بازدید کرد.

این پروژه به مساحت حدود ۵۰۰۰ متر مربع در طول، معادل حدود دو کیلومتر در پاسخ به مطالبات چندین ساله اهالی روستا و هیئت امنای بقعه متبرکه با مساعدت فرماندار و پیگیری نماینده شهرستان، به همت بنیاد مسکن فومن در حال انجام است و اعتبار آن از ردیف مصوبات کمیته برنامه ریزی شهرستان و سهمیه قیر رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در فومن طی مراسمی با حضور جانشین پلیس راهور استان گیلان،  همایش ارتقاء ایمنی موتور سیکلت سواران در روستای اشکلن بالا بخش مرکزی شهرستان فومن برگزار و به ۳۰ نفر از موتورسواران کلاه ایمنی اهدا شد.

در این مراسم کلاس آموزشی برای موتورسواران نیز برگزار شد.

شهرستان فومن با دو بخش مرکزی و سردارجنگل، در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

۷۲۹۴/۲۰۰۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان گیلان پلیس راهور مسکن روستای فومن قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است

حسنعلی پیری مدیر توزیع برق شهرستان خدابنده گفت: شهرستان خدابنده با بیش از پنج هزار کیلومترمربع مساحت، حدود ۱۷۰ هزار نفر جمعیت و ۲۴۰ روستا یکی از بزرگترین شهرستان‌های شمالغرب کشور است و بیش از ۶۹ هزار مشترک برق در تعرفه‌های مختلف دارد.

پیری افزود: حدود ۶۰ درصد از انرژی توزیع شده در این شهرستان در بخش کشاورزی مصرف می‌شود.

وی اضافه کرد: توزیع برق خدابنده حدود ۵۹ هزار مشترک خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی دارد که با سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه توزیع برق با ظرفیت ۲۰۷ مگاولت آمپر پست های برق منصوبه، به مردم این منطقه خدمت رسانی می‌کند.

این مسوول در ادامه با اشاره به تبدیل یک هزار و ۳۵۰ کیلومتر از شبکه های فشار ضعیف این شهرستان از سیم مسی به کابل خودنگهدار، افزود: با اجرای این طرح و کاهش چشمگیر سرقت از شبکه‌های توزیع، میزان خاموشی ناشی از حوادث نیز بسیار کاهش می‌یابد.

وی افزایش ایمنی و پیشگیری از سرقت انرژی را از دیگر مزایای تبدیل سیم های برق مسی به کابل خود نگهدار بیان کرد و اظهار داشت: این طرح به منظور پیشگیری از فرسودگی شبکه و کاهش تلفات انتقال و توزیع انرژی اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان