Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:23:28 GMT

سه میلیارد ریال کالای قاچاق در روانسر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۴۶۴۹

سه میلیارد ریال کالای قاچاق در روانسر کشف شد

پایگاه خبری پلیس روز شنبه به نقل از سردار «علی اکبر جاویدان» اظهار داشت: ماموران انتظامی روانسر حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه کامیون که به فاصله معینی از هم در حال حرکت بودند، مشکوک شده و آنها را متوقف کردند. 

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون ها، پنج تن زغال، ۲ تن کودشیمیایی و ۲۰ راس احشام شامل گاو و گوسفند قاچاق کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان، ارزش محموله های قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان را سه میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان همچنین از توقیف هر ۲ دستگاه کامیون خبر داد و گفت: سه نفر نیز در این رابطه دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس استان کرمانشاه برشمرد.

۱۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق توسط پلیس آگاهی کشف شد 

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه از کشف ۱۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: کاراگاهان پس از اطلاع از فعالیت شخصی در کار قاچاق، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ «محمدرضا امیری» اظهار داشت: کاراگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی مسیر حرکتی خودروی فرد قاچاقچی را در محور بیستون - کرمانشاه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن را توقیف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی که یک دستگاه کامیون بود ۱۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق که طبق نطر کارشناسان ارزش آن به ۶۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

سرهنگ امیری همچنین از دستگیری فرد قاچاقچی و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای قاچاق پلیس کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید علینقیان پور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به ۲ دستگاه خودروی کشنده ۴۰ فوت حامل بار مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر هر ۲خودرو را متوقف می‌کنند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودروهای متوقف شده پرداخته که در این عملیات تعداد ۱۲ دستگاه لیفتراک خارجی قاجاق که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لیفتراک‌های قاچاق کشف شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه هر ۲ متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097147

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد