Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@02:28:19 GMT

سفید و آزادی رئیس و نایب رئیس شورای شهر یزد شدند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۴۶۶۳

سفید و آزادی رئیس و نایب رئیس شورای شهر یزد شدند

غلامعلی سفید و سیدحسین آزادی به ترتیب به عنوان رئیس و نائب رئیس شورای شهر یزد در سومین سال معرفی شدند. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، نخستین دستور کار شورای شهر یزد در نشست علنی عصر شنبه دوم شهریور، انتخاب رئیس و اعضای هیئت رئیسه سال سوم شورای شهر یزد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست «غلامعلی سفید» رئیس دو سال قبل شورا و «مرتضی شایق» نائب رئیس شورای شهر یزد در سال گذشته برای ریاست شورا کاندیدا شدند که در نهایت غلامعلی سفید با 6 رای به عنوان رئیس سال سوم شورا انتخاب و شایق با 4 رای از این عنوان بازماند.

برای نائب رئیسی شورا هم «سیدحسین آزادی» و «محسن ابوترابی» کاندیدا شدند که در نهایت آزادی با 6 رای نائب رئیس شد و محسن ابوترابی هم 4 رای اعضا را کسب کرد.

رای گیری برای منشی اول و دوم شورای شهر یزد همزمان برگزار شد و مهدی کاشفی‌زاده که به دلیل سفر به تهران در نشست علنی شورا نبود، کاندیداتوری خود را به صورت مکتوب به شورا ارائه کرده بود و با توجه به اینکه وی تنها کاندید منشی اول شورا بود، کاشفی زاده با 9 رای مثبت و یک رای سفید منشی اول شورا شد.

سخنگوی شورای شهر یزد از خبرگزاری تسنیم بازدید کردترکیب هیئت رئیسه شورای شهر تهران عصر امروز مشخص می‌شودرئیس و اعضای جدید هیئت رئیسه شورای شهر ایلام انتخاب شدند

ونوس عامری هم به عنوان تک کاندیدای منشی دوم شورا، با 9  رای مثبت و سه رای سفید برای این منظور انتخاب شد و در نهایت تکلیف این دو عنوان هم در سال سوم شورای شهر یزد مشخص شد.

مرتضی شایق برای سخنگویی شورای شهر یزد هم کاندیدا شد که پس از آن انصراف داد و نام حمیدرضا قمی به این عنوان ثبت شد تا وی با 6 رای مثبت و 4 رای سفید به عنوان سخنگوی شورا در سال سوم فعالیت خود را آغاز کند.

نکته قابل توجه در ارتباط با رای گیری امروز شورای شهر یزد این بود که به غیر از رای گیری منشی اول و دوم، ریاست، نائب ریاست و سخنگویی شورا با شش رای مثبت انتخاب شد.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!

به گزارش خبرگزاری مهر روشن یکتا، نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در برنامه تهران ۲۰ اظهار داشت: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، اختتامیه ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو برگزاری می شود. خوشبختانه مجریان اجرایی آن توانسته‌اند ضعف‌های دوره‌های گذشته را کاهش دهند.

وی در ادامه بیان کرد: کشورهای ازجمله روسیه، آفریقا، چین و غیره در این نمایشگاه دعوت شده بودند. تقریباً هم سرمایه‌گذاران داخلی و هم خارجی از این نمایشگاه استقبال ویژه‌ای داشتند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه عنوان کرد: در این نمایشگاه در حوزه بخش خدمات فنی و مهندسی و همچنین در بحث ترانزیت نیز تفاهم نامه‌ای منعقد شد.

وی اظهار کرد: هیئت‌های روسی در بحث خدمات فنی و مهندسی، دارویی و پزشکی و هایتک از ما کمک خواستند.

استقبال خوبی نشان دادند. این اتفاق بسیار نادریست و می توان بگویم قطعاً دیپلماتیک ما نسبت به گذشته موثرتر بوده است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در پایان اضافه داد: امیدواریم بتوانیم که در دوره‌های بعدی و پس از این جلساتی که توافق داشتیم اجرا کنیم و همچنین بتوانیم از رسمیت فارغ التحصیلان ما بیشتر استفاده کنند.

کد خبر 6093881 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!
  • گفت‌وگوی صریح با رئیس شورای شهر کرج/ برای مردم چه کردید؟