Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی ظهر شنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به اینکه یکی از اصلی‌ترین مشکلات اشتغال در استان مربوط به قشر تحصیلکرده است، اظهار داشت: واحدهای صنعتی استان یزد بیشتر برای کارگران ساده اشتغال ایجاد کرده اند که عمده نیروهای مورد نیاز این واحدها نیز از خارج از استان تامین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قشر تحصیلکرده استان یزد یا به سایر استانها مهاجرت می کنند یا در یزد بیکار هستند، افزود: برای رفع این مشکل، سیاست‌های دولت تغییر کرده به نحوی که حمایت دولت به سمت واحدهای کارآفرین برای فارغ التحصیلان دانشگاهی بومی می رود.

نرخ بیکاری در یزد به زیر ۱۰ درصد می رسد

استاندار یزد عنوان کرد: با برنامه های در دست اجرا در حوزه اشتغال استان یزد، نرخ بیکاری استان تا پایان سال ۹۹ به زیر ۱۰ درصد می رسد.

طالبی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دولت بیان کرد: امسال در هفته دولت در استان یزد ۷۲۰ پرو‍ژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت حفظ انسجام و همبستگی میان گروه های مختلف در سطح استان، تاکید کرد: در سطح استان جلساتی با نیروهای مؤثر گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی برگزار شده و امیدواریم بر اساس سایست ها و برنامه‌های در نظر گرفته شده، حاشیه‌ها را به حداقل برسانیم و در پیشبرد اهداف استان، بتوانیم از ظرفیت همه گروه ها و احزاب استفاده کنیم.

قائل به حل مشکلات خبرنگاران در کسوت یک فرد رسانه‌ای هستم

طالبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات رسانه های استان یزد تصریح کرد: حاضرم در کسوت استاندار بلکه در کسوت یک فرد رسانه ای، در کنار خبرنگاران و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و انجمن صنفی خبرگزاری‌ها بنشینم و مشکلات را با همفکری و تعامل حل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید به سمت برگزاری هم اندیشی های تخصصی برویم و در این مسیر از هر پیشنهادی که به تقویت جایگاه رسانه و تقویت ارتباط میان مدیران استان و رسانه منجر شود، استقبال می کنیم.

شاخص‌های ارزیابی مدیران استان یزد تغییر می‌کند

استاندار یزد همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارزیابی‌هایی که از مدیران و دستگاه های اجرایی استان یزد به مناسبت هفته دولت انجام می‌گیرد، عنوان کرد: در ارزیابی مدیران شاخص‌هایی را مدنظر قرار دادیم که البته به مذاق برخی مدیران خوش نیامد اما معتقدم ارزیابی‌ها باید مبتنی بر واقعیت‌ها باشد.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت پاسخگویی مدیران بیان کرد: در راستای برنامه های حکمرانی خوب، برنامه ای تدوین شده که بخشی از آن مربوط به حوزه رسانه است و در قالب آن برنامه خواهیم دید که پاسخگویی مدیران افزایش می یابد.

طالبی در مورد بحث ساماندهی اتباع خارجی نیز اظهار داشت: بحث ساماندهی، بر اساس نظر کارشناسان امر نیازمند احداث مهمانشهرهای جدید است که این موضوع فعلا در سیاست‌های نظام نیست.

کد خبر 4700756

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد استاندار یزد استانداری یزد هفته دولت بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف اربعین حسینی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ چند ماه پیش اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل نیمکت لیورپول را ترک کند. جستجو برای یافتن جانشین او توسط مدیران این باشگاه از همان زمان آغاز شد و در طول این مدت گزینه‌های متفاوتی برای هدایت این تیم مطرح شده است.

رسانه‌های انگلیسی در چند روز اخیر از اسلوت که در حال حاضر هدایت فاینورد را بر عهده دارد به عنوان گزینه اصلی جانشینی این مربی آلمانی نام برده بودند و حالا به نظر می‌رسد که مذاکرات برای نهایی کردن حضور او روی نیمکت لیورپول در آنفیلد به صورت جدی ادامه دارد.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده است که لیورپول در ساعات پیش رو برای توافق با باشگاه فاینورد و به خدمت گرفتن سرمربی این تیم پافشاری بیشتری خواهد کرد، چرا که مدیران این باشگاه امیدوار هستند که بتوانند هرچه سریع‌تر انتقال اسلوت را نهایی کنند.

این در حالی است که رسانه‌هایی مانند تلگراف هلند خبر داده‌اند که اسلوت علاقه بسیاری به قبول هدایت لیورپول دارد و هیچ مشکلی در جزئیات قرارداد شخصی او با این باشگاه وجود نخواهد داشت. او امیدوار است که مذاکرات این باشگاه با مدیران فاینورد تا ۴۸ ساعت آینده به نتیجه برسد و تکلیف حضور او در این تیم در فصل آینده مشخص شود.

رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه این مربی هلندی، پیش از این به او اطلاع داده بود که شانس او برای امضای قرارداد با باشگاه لیورپول بسیار زیاد است و همین موضوع امید او برای نهایی شدن این قرارداد در فاصله‌ای کوتاه را افزایش داده است.

دیگر خبرها

  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد
  • امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود