Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:05:32 GMT

داورزنی: استعفای مدیرعامل پرسپولیس را ندیده‌ام

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۴۸۴۳

داورزنی: استعفای مدیرعامل پرسپولیس را ندیده‌ام

«محمدرضا داورزنی» هنگام ورود به سالن برگزاری مراسم انتخاب و اعلام بهترین‌های فوتبال در لیگ هجدهم، با تقدیر از برگزار کنندگان این برنامه، افزود: اینکه فدراسیون فوتبال در پایان هر فصل و طی مراسمی بهترین‌های فوتبال را با نظر سنجی از اهالی فن انتخاب و معرفی می‌کند اتفاق خوب و مبارکی است.
به گفته وی، این برنامه به خوبی تفاوت بین فوتبال با سایر رشته‌ها را نشان می‌دهد با این انتخاب تمامی کسانی که به طور مستقیم با فوتبال در ارتباط هستند در می‌یابند تلاشی که در زمین و کنار آن می‌کشند، دیده می‌شود و این موضوع به آنان انگیزه بیشتری برای دیده شدن می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سوال دیگری در خصوص برگزاری رقابت‌های هفته اول و مشکلاتی که در برگزاری آن شاهد بودیم، ادامه داد:‌ پیش از برگزاری رقابت‌ها و پس از آن با مسئولان ذی‌ربط در فدراسیون فوتبال و مجری کار شرکت توسعه امکان ورزشی جلسه برگزار کرده و این مهم را آسیب شناسی کردیم البته نباید انتظار داشته باشیم در همین هفته اول تمامی مشکلات باشگاه‌ها رفع شده و به ایده‌آل‌های مناسب دست پیدا کنیم.
وی  افزود:‌ به طور حتم با ارزیابی نقاط ضعف و قوت دستگاه‌های درگیر و توانایی‌های کارشناسان سعی خواهیم کرد مشکلات در هفته‌های بعد کاهش یابد.
داورزنی درباره واگذاری بلیت فروشی به باشگاه‌ها و ابهامات این موضوع نیز گفت: قبل از هر چیزی باید بگویم بلیت فروشی هیچ ارتباطی به وزارت ورزش ندارد و در اختیار باشگاه‌هاست و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد و غیر از این هیچ ادعایی صحت ندارد.
وی درباره رفع مشکل پرداخت مطالبات «مارک ویلموتس» سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: وزارت ورزش در این ارتباط به فدراسیون فوتبال کمک خواهد کرد. همان گونه که پیش از این نیز در این امر مشارکت کرده است.
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره استفاده ارز نیمایی و مشکلاتی که وزارت ورزش با بانک مرکزی دارد، عنوان کرد: به طور متوسط سالیانه برای برگزاری اردوها و شرکت در مسابقات به بیش از ۱۵ میلیون دلار نیاز داریم. تا به امروز بانک مرکزی به ما کمک کرده و این روند همچنان نیز ادامه دارد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرعامل باشگاه ایرالکو به خبرگزاری صداوسیما گفت: تیم فوتبال ایرالکو همواره در برابر تیم پرسپولیس عملکرد درخشانی داشته و تنها باخت پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر مقابل ایرالکو رقم خورده است.
رجائیان از آمادگی و شرایط مطلوب تیم فوتبال ایرالکو برای مصاف با سرخپوشان پایتخت خبر داد و گفت: بلیط فروشی این مسابقه در درگاه الکترونیکی شروع شده و هیچ بلیط فروشی کاغذی در این مسابقه وجود ندارد.
مدیرعامل باشگاه ایرالکو با یادآوری اتفاقات انتهای مسابقه با استقلال تهران گفت: با اعلام سازمان لیگ حضور بانوان در ورزشگاه امکان پذیر نیست و با توجه به حساسیت این دیدار لازم است هواداران اراکی دقت و توجه لازم را به اصول هواداری داشته باشند.
رجائیان گفت: ورود هوادارانی که بلیط الکترونیکی تهیه کردند تنها تا ساعت ۱۶:۳۰ امکان پذیر است و پس از آن در‌های ورزشگاه بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • لبخند از صورت درویش دور نمی‌شد
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود