Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا اردکانیان امروز شنبه دوم شهریور در سفر یک روزه به استان البرز و در حاشیه بازدید سرزده از اداره برق شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به ضرورت پاسخگویی مناسب پرسنل ادارات برق به ارباب و رجوع اظهار کرد: سیستم این‌ مجموعه باید به گونه‌ای باشد که به مطالبات مراجعه کنندگان در زمان مناسب پاسخ داده شود.

وی ادامه داد: روش کار، برنامه ریزی و ضوابط کار باید به گونه‌ای باشد که مردم با مراجعه به ادارات احساس خستگی و بطالت وقت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو با اشاره به اینکه بخش مهمی از منابع مالی صنعت برق از طریق مردم تامین می‌شود؛ افزود: سالانه بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد تومان گردش مالی در صنعت برق کشور داریم که تقریباً صددرصد آن را از مردم دریافت می‌کنیم.

وی اشاره کرد: قبض برق کاغذی را از مردم می گیریم و در قبال آن مواردی مانند ایجاد ساختمان‌های اداری شرکت برق، ایجاد شبکه‌های برق و یا احداث نیروگاه را اجرایی می‌کنیم.

اردکانیان با خطاب قرار دادن مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز بیان کرد: وسواس کاری در سیستم ما باید به گونه‌ای باشد که مردم به هنگام مراجعه به ادارات معطل نشوند، در این میان کارکنانی که به هر دلیل توان مواجه با مردم و در صف قرار گرفتن خدمت به آنها را ندارند در سیستم شناسایی شوند.

وی گفت: باید افراد با خلوص نیت در پشت گیشه‌های پاسخگویی به مراجعات مردمی مستقر شوند تا با انجام به موقع کارها وقت کمی از مردم گرفته شود.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان البرز برق درآمد صنعت منابع مالی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام روانبخش در بازدید از موسسه علوم و تحقیقات اسلامی مرکز نور دیجیتالی کردن کتب اسلامی نقش بسزایی در پیشبرد علم و دانش و نوآوری دانست و افزود: امروز درمیان محققین سراسر کشور و حتی منطقه و بسیاری از کشور‌های جهان کمتر کسی می‌توان یافت که بدون مراجعه به سایت این مرکز تحقیقات خود را به سامان برساند.

وی افزود: یکی از فواید دیجیتالی کردن کتب اسلامی صرفه‌جویی در وقت و جلوگیری از تکرار تحقیقات و تسهیل در مراجعه به به کتب اسلامی است.

منتخب مردم قم در مجلس با بیان اینکه امروز برای مراجعه به ۴۰۰ تفسیر قرآن به راحتی می‌توان از این نرم‌افزار استفاده کرد گفت: ترجمه آیات و تفسیر آیات برای یک محقق کاملاً در دسترس است جامع الاحادیث نیز همانند جامع التفاسیر، روایات مورد درخواست محققین را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

وی افزود: امروز سایت نورمگز عمده مقالات علمی را در اختیار محقق قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم