Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@03:03:19 GMT

اولین کارخانه نوآوری غرب کشور افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۴۸۹۱

اولین کارخانه نوآوری غرب کشور افتتاح شد

با حضور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور، اولین کارخانه نوآوری غرب کشور در شرکت مادر تخصصی و دانش‌بنیان ماشین‌سازی اراک افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، سورنا ستاری در جریان بازدید از شرکت ماشین‌سازی اراک با بیان اینکه کارخانه ماشین‌سازی قدم‌های خوبی را در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان  برداشته است، اظهار کرد: کارخانه ماشین‌سازی در این حوزه از سیستم سنتی جدا شده و به سمت محصولات دانش‌بنیان تعییر جهت می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شتابدهنده‌ها و شرکت‌های جدیدی که از این مجموعه خارج می‌شوند، قطعا در آینده می‌تواند بخشی از اقتصاد کارخانه را رقم بزنند.

وی افزود: امیدواریم اینگونه اتفاقات در ایجاد کارخانجات نوآوری که سبب ایجاد و زایش تعداد زیادی استارتاپ و شرکت دانش‌بنیان می شود، توسعه جدی و فرهنگ نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان در استان به همراه داشته باشد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور تصریح کرد: حمایت مجموعه‌های بزرگ مثل ماشین‌سازی از جوانان در راستای توسعه کارشان و رسیدن به این مهم که با محصولات قبلی نمی‌توانند اقتصاد موفق و ارزش افزوده بالا داشته باشند، موفقیت بزرگی برای اقتصاد دانش‌بنیان محسوب می‌شود.

ستاری بیان کرد: این نوع اقتصاد که بر پایه نیروی انسانی شکل می‌گیرد، بهترین راه برای افزایش بهره‌وری و ارتقای ارزش افزوده است که مدلی مطلوب برای توسعه پایدار محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، با توجه به ضرورت احداث کارخانه‌های نوآور و نظر به امکانات بالقوه موجود در شرکت مادر تخصصی ماشین سازی اراک و ذیل تفاهم نامه مشترکی که بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ماشین سازی اراک و پارک علم و فناوری استان مرکزی به امضا رسیده، اولین کارخانه نوآوری غرب کشور در محل یکی از کارگاه‌های بزرگ این شرکت راه‌اندازی شد که هدف از این کار راه‌اندازی کارخانه‌های کسب و کار، تجمیع منابع، تسهیل رشد کسب و کارها و افزایش شانس موفقیت آنها عنوان شده است.

کارخانه نوآوری ضمن در اختیار قرار دادن فضای اشتراک کاری، امکان تعامل و همفکری مجموعه کارآفرینی را فراهم آورده و پاسخگوی تمامی نیازهای حوزه کسب و کار اعم از مشاوره بازار، مربیگری، مشاوره محصول، ارزیابی، جذب سرمایه‌گذار، تبلیغات و غیره خواهد بود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کارخانه نوآوری ماشین سازی اراک معاون علمی رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) کارخانه عضله سازی هادی چوپان افتتاح شد!

عکسی از مراسم افتتاح باشگاه هادی چوپان با عنوان کارخانه عضله سازی با حضور قوی‌ترین مردان ایران در فضای مجازی پربیننده شده است. هادی چوپان قهرمان و نایب قهرمان مستر المپیا و همچنین قهرمان ۲ مسابقه بزرگ آرنولد کلاسیک است.

tags # هادی چوپان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بیست‌وهشتم نفت، فرصتی برای پشتیبانی از تولید داخل و دانش‌بنیان‌ها
  • مانوین چه فرصت‌هایی برای صنایع خلاق ایران ایجاد می‌کند؟
  • استان بوشهر در توسعه اقتصاد دانش بنیان جز سه استان برتر کشوراست
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای جلب مشارکت مردم و تحقق شعار سال
  • (تصاویر) کارخانه عضله سازی هادی چوپان افتتاح شد!
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • تولید یک شرکت دانش بنیان برای خودکفایی در تأمین ماده اولیه بنزین
  • خودکفایی در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین