Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال به انتقاد از شیوه مدیریت این باشگاه پرداخت.

طرفداری- مراسم برترین های فوتبال ایران امروز عصر برگزار خواهد شد و قرار است فوتبال ایران بهترین های خودش را بشناسد. مجتبی جباری، پیشکسوت استقلال پیش از شروع این مراسم درخصوص شکست روز گذشته استقلال برابر ماشین سازی تبریز گفت:

خیلی دوست داشتم که استقلال اولین بازی اش را پیروز شود اما متاسفانه شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین بازی بود و سرمربی تیم شرایط جدیدی را تجربه می کرد. امیدوارم که استقلال در بازی های بعدی بتواند نتیجه بگیرد. تیم به زمان نیاز دارد و الان نمی توان درباره اش نظر داد.

به گزارش خبرنگار طرفداری؛ وی درخصوص حواشی نشست خبری استراماچونی گفت:

بعضی مسائل جزو حداقل ترین چیزها است که انتظار داریم برآورده شود. شاید این مسائل برای ما عادی باشد اما می تواند برای استراماچونی آزاردهنده باشد. مشخص نبود که عدم حضور مترجم ایراد چه کسی بوده است. شکست هم مزیر بر علت شده بود تا سرمربی ناراحت شود. او می توانست خودش را کنترل کند اما چون از کوره در رفته بود به شدت انتقاد کرد.

پیشکسوت استقلال درخصوص مشکلات مدیریت باشگاه گفت:

در باشگاهی مثل استقلال باید هزینه ها و درآمدها مشخص باشد. بسیاری از مدیران فقط به نتیجه توجه می کنند. اگر باشگاه خصوصی بود، طلبکاران می دانستند برای دریافت پولشان چه باید بکنند اما حالا مدیران پشت دولتی بودن تیم پنهان می شوند. اگر هم تیم نتیجه بگیرد بازهم آن ها نمی توانند درامدزایی داشته باشند. برای اینکه باشگاه بتواند زیرساخت بهتری فراهم کند باید از خرید بازیکنان گران و مربی خارجی صرف نظر کنند. شاید تیم قهرمان نشود اما در بعدها شرایط بهتری پیدا می کنند.

وی در این خصوص که چه کسی را بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ می داند گفت:

نمی دانم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!

در آخرین دیدار از مرحله برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اولسان در ژاپن به مصاف یوکوهاما رفت که این بازی در پایان نود دقیقه با نتیجه 3-2 به سود ژاپنی‎‌ها خاتمه پیدا کرد و با توجه به اینکه نتیجه در مجموع 3-3 شده بود، بازی به وقت اضافه و ضربات پنالتی رفت که در نهایت شاگردان هری کیول در این بازی به پیروزی رسیدند. 

قضاوت این دیدار مهم و سرنوشت‌ساز که زیر بارش شدید باران برگزار می‌شد بر عهده علیرضا فغانی داور ایرانی-استرالیایی فوتبال آسیا بود که در مجموع قضاوت بسیار خوبی داشت و حتی در صحنه‌ای که در دقیقه 39 تصمیم به اخراج بازیکن یوکوهاما گرفت، هوشمندی و ذکاوت بالای خود را نشان داد.

فغانی در این دیدار یک پنالتی هم به سود اولسان اعلام کرد ولی از آن مهمتر در دقیقه 46 و در شروع نیمه دوم، در صحنه‌ای که بویانیچ سوئدی موفق شد گل سوم بازی را برای اولسان به ثمر برساند، به درستی با کمک VAR آفساید مارتین آدام و محدود کردن دید دروازه‎‌بان یوکوهاما را تشخیص داد که از صحنه‌های کلیدی این بازی بود که می‌توانست برنده بازی و سناریوی این دیدار را به صورت کلی تغییر دهد.

به هر ترتیب علیرضا فغانی در مجموع قضاوت خوبی در این دیدار انجام داد و البته این نهمین قضاوت او در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا بود که باعث شده او بیشترین حضور را در این فصل از مسابقات داشته باشد و اکنون او از فصل 2010/11 تا کنون 61 تقابل آسیایی را سوت زده است.

 

منبع:ورزش سه

دیگر خبرها

  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • شاهکار مهندسان ایرانی در آسیا/ تعظیم سریلانکا به توان فنی ایران
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!