Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر با تجربه سینما و تلویزیون در پاسخ به این سئوال که چه عواملی سبب می‌شود تا تهیه کنندگان به ساخت فیلم‌های کودک و نوجوان ترغیب شوند، گفت: من به کار کردن در این حوزه علاقه‌مندم و این سوال را باید تهیه‌کنندگان و تولیدکنندگان فیلم پاسخ دهند. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

مریم سعادت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره جشنواره فیلم‌های کودک  و نوجوان اظهار داشت: در گذشته فیلم‌ها، تئاتر و یا حتی کتاب در حوزه کودک تاثیرگذاری مستقیمی بر کودکان داشت و تا به امروز تاثیرگذاری آن‌ها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امیدوارم 10 برابر تولیدات فیلم‌های بزرگسال را در بخش کودک و نوجوان داشته باشیم و بتوانیم هر هفته و در هر شهری فیلم‌های خوب کودک و نوجوان را به نمایش گذاریم و تعداد فیلم‌ها نیز افزایش پیدا کند تا کودکان بهترین فیلم را برای تماشا انتخاب کنند نه این‌که فیلمی که نسبتا خوب بود در خاطرشان ماندگار شود.

بازیگر با تجربه سینما و تلویزیون در پاسخ به این سئوال که چه عواملی سبب می‌شود تا تهیه کنندگان به ساخت فیلم‌های کودک و نوجوان ترغیب شوند، گفت: من به کار کردن در این حوزه علاقه‌مندم و این سوال را باید تهیه‌کنندگان و تولیدکنندگان فیلم پاسخ دهند.

جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان| 2 هنرمند پیشکسوت عرصه کودک تجلیل شدجشنواره فیلم کودک و نوجوان| «بازیوو» در هنگام اکران تغییرات بسیاری خواهد داشتجشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان| «منطقه پرواز ممنوع» پر مخاطب‌ترین فیلم روز چهارم شد

مهین جواهریان از تولیدکنندگان فیلم انیمیشن در ایران نیز درباره توجه به فیلم‌های کودک و نوجوان بیان کرد: باید به سینمای کودک در بخش انیمیشن و زنده بیشتر توجه شود و نهادهای فرهنگی کودکان را جدی بگیرند.

وی تصریح کرد: کودکان امروز از هوش بسیار بالایی برخوردارند و توجه به آن‌ها آینده درخشانی را برای نسل بعدی جامعه ما می‌سازد.

انتهای پیام/ ت

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت:بدون شک مطالبات پارلمان کودک، یادداشت شده و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، داوود قربانی پیش از ظهر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در اولین جلسه پارلمان کودک در سال ۱۴۰۳ و پاسخ به درخواست اعضای این پارلمان در حوزه مباحث مدیریت شهری مرتبط با کودکان اظهار کرد: شهردار اراک از نزدیک شنونده مطالبات پارلمان کودک بوده و این مطالبات پیگیری خواهد شد.

وی افزود: از پارلمان کودک شورای شهر ششم انتظار داریم موارد و مسائل خارق‌العاده و کارهای جدید را در دستور کار خود قرار دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: بدون شک مطالبات پارلمان کودک، یادداشت شده و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن کودکان غزه هم گفت: همانطور که مطلع هستید، کشور فلسطین و باریکه غزه مورد تهاجم استکبار جهانی و اسرائیل کودک کش قرار گرفته است، بنابراین از پارلمان کودک درخواست دارم با صدور بیانیه اقدامات ددمنشانه این رژیم را محکوم کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان: پارلمان کودک شایسته است یک بیانیه و یا یک متن فاخر در برای حمایت از کودکان مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل صادر کند.

کد خبر 750077

دیگر خبرها

  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • پایان جشنواره ملی "شعر کودک و نوجوان رضوی" در همدان 
  • پایان جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان + تصویر
  • نکوداشت چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور «استاد جواد محقق» در همدان
  • مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان