Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا،استاندار مازندران در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور جمال عرف، معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات برگزار شد،گفت: در سال جاری به دلیل تحریم های اقتصادی ظالمانه نسبت به سال های گذشته انتخابات سختی را پیش رو داریم اما مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی با مشارکت حداکثری و پرشور خود در انتخابات، همانند گذشته در کنار نظام و دولت خواهند ماند و نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که مردم مازندران همیشه مشارکت بالایی در انتخابات دارند و میزان مشارکت آنان در انتخابات از نُرم کشوری بالاتر قرار داشته است، افزود: با اجرای برخی برنامه ها و پروژه های اولویت دار و ارایه خدمات بدون صرف اعتبار می توان خدمت رسانی به مردم را تسریع کرد.

وی با بیان این که دلایل و عوامل مشکلات اقتصادی باید به صورت شفاف و صادقانه با مردم در میان گذاشته شود، خاطرنشان ساخت: رسانه های جمعی در این راستا و بویژه برای اقناع سازی جامعه در مورد نقش تحریم های ظالمانه در شرایط اقتصادی می توانند موثر عمل کنند.

استاندار مازندران با اشاره به این که پیش شرط مشارکت سیاسی، نشاط اجتماعی است، اظهار داشت: در مازندران از ظرفیت اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی، ورزش و جوانان و دستگاه های فرهنگی و تبلیغی در راستای تقویت امید و نشاط اجتماعی استفاده کردیم.

وی جامعه روستایی را در مشارکت حداکثری انتخابات مهم تلقی کرد و با بیان این که دهیاران نقطه اتصال دولت با مردم هستند، گفت: برگزاری قانونمند و بیطرفانه انتخابات، وظیفه اساسی است و در انتخابات، نص صریح قانون تعیین کننده همه چیز است.

استاندار مازندران با بیان این که اعضای ستاد انتخابات باید بر اساس مشی قانون حرکت کنند، تاکید کرد: باید بر این اساس مانع هرگونه قانون گریزی شوند و با تبلیغات زودهنگام برخورد قانونی نمایند.

به گفته وی، نماینده فرمانداران باید بر قوانین انتخابات، اشرافیت کامل داشته باشند و بیطرفی آنان محرز باشد، اعضای ستاد انتخابات نیز در دوره های آموزشی وزارت کشور شرکت کنند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انتخابات تبلیغات خدمت رسانی به مردم قانون وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی

ایسنا/گلستان رئیس ستاد انتخابات گلستان از تایید اعتبارنامه ۶ نفر از منتخبین مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی در هیأت اجرایی شهرستان با تایید هیأت نظارت خبر داد.

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان صبح  پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی ضمن ارائه گزارشی از برگزاری دور اول انتخابات در استان اظهار کرد: هم‌دلی، هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، باعث شد انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شود.

وی اضافه کرد: اقدامات پیشگیرانه‌ای که ذیل این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای تشکر و قدردانی دارد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ۶ اعتبار نامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیأت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیأت نظارت صادر شده است که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر تصریح کرد: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبد نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبد برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی گلستان ادامه داد: طبق قانون تنها کسانی می‌توانند در این دوره شرکت نمایند که یا در دور اول رای نداده باشند و یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • «فراجا» در موضوع حجاب میان اهمال و قانون‌گریزی تفاوت قایل است