Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراد خادم روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با بهره‌برداری از ۱۸ طرح عمرانی در حوزه عشایری در هفته دولت ۳۸۸ خانوار در استان سمنان از مزایای طرح بهره‌مند می‌شوند و ۶۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: برای ساخت طرح‌های عمرانی اداره کل امور عشایری استان سمنان آماده بهره‌برداری در هفته دولت ۷۰۰ میلیون ریال از اعتبارات ملی و پنج میلیارد و ۷۰۳ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده و از آورده شخصی برای ساخت طرح‌های عمرانی استفاده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: سه طرح عمرانی آماده افتتاح در هفته دولت امسال شامل احداث منبع ذخیره آب، احداث دیوار محافظ و آبشخور و طرح انتقال مربوط به شهرستان مهدیشهر، یک طرح مرمت و بازگشایی محورهای عشایری مربوط به آرادان، یک طرح حفر چاه مالداری و نصب تلمبه بادی و منبع ذخیره مربوط به دامغان است.

خادم تصریح کرد: ۲ طرح شامل انتقال آب و مرمت قنات مربوط به سمنان، یک طرح ساخت منبع ذخیره آب مربوط به سرخه، چهار طرح مربوط به میامی و ۶ طرح عمرانی مربوط به شهرستان شاهرود در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: عشایر استان سمنان متشکل از سه هزار و ۱۸۱ خانوار و بیش از ۱۴ هزار و ۴۰۰ نفر جمعیت، شامل ۷۴ طایفه است.

مدیرکل امور عشایری استان سمنان گفت: جمعیت عشایری استان ۱.۰۷ درصد از جمعیت عشایری کشور را شامل می‌شوند. 

عشایر استان سمنان هشت و ۲ دهم درصد جمعیت استان را تشکیل می‌دهند، بیش از یک میلیون و ۷۴ هزار رأس دام سبک و چهار هزار و ۷۰۰ رأس دام سنگین دارند و سالانه ۹ هزار و ۳۰۰ تن گوشت قرمز به ارزش بیش از سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تولید می‌کنند.

دوم تا هشتم شهریور هفته دولت نامگذاری شده است.

۷۳۴۲/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان افتتاح طرح کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار کرد: کل مشکلات پرسپولیس و استقلال از نظر مالکیتی امروز حل خواهد شد و امروز رسماً مراسمی در وزارت اقتصاد و دارایی به همین منظور برگزار می‌شود.

وی افزود: غیر از مالکیت، سایر مشکلات پرسپولیس و استقلال را در جلساتی که با مدیران عامل این دو باشگاه و سایر مسوولین داریم، برطرف خواهیم کرد.

وزیر ورزش اظهار کرد: باید بگویم که فیفا این خصوصی‌سازی را می‌پذیرد و پرسپولیس و استقلال را بخش خصوصی قلمداد خواهد کرد؛ این موضوع یکی از افتخارات دولت سیزدهم در حوزه ورزش است.

هاشمی ادامه داد: امیدواریم که این روند به خوبی انجام شود و من فکر می‌کنم این اتفاق بسیار مبارکی در ورزش کشور است و همه تیم‌های باشگاهی ما از جمله این دو باشگاه قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا حضور خواهند داشت.

وزیر ورزش تاکید کرد: دولت هیچ سهم دیگری در پرسپولیس استقلال ندارد.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087550

دیگر خبرها

  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد
  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری