Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:05:31 GMT

فرانک لمپارد: به آنچه لایقش بودیم دست یافتیم

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۵۵۲۹

فرانک لمپارد: به آنچه لایقش بودیم دست یافتیم

فرانک لمپارد، سرمربی انگلیسی چلسی معتقد است تیمش بالاخره به آنچه لیاقتش را داشت رسید.

به گپزارش "ورزش سه"، چلسی امروز در دیداری دشوار و در حالیکه برای کسب پیروزی برابر نوریچ به زحمت افتاد، در نهایت با درخشش مهاجم جوان خود تامی آبراهام موفق شد اولین پیروزی دوران حضور فرانک لمپارد در رختکن این تیم را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی جوان آبی های لندن مجموعا از عملکرد تیمش راضی بوده و از کسب پیروزی تیمش خوشحال است.

 

 

فرانک لمپارد گفت: "من برای تامی آبراهام بسیار خوشحالم. او دو گل بسیار خوب و البته گل پیروزی چلسی را به ثمر رساند، اما من می خواهم امروز در مورد همه بازیکنان صحبت کنم، زیرا ما در یک روز دشوار و گرم بازی را کنترل کردیم. تا امروز ما با توجه به عملکردی که داشتیم به آنچه شایسته اش بودیم دست نیافته بودیم اما امروز برابر نوریچ بالاخره این اتفاق رخ داد.

 

این دیدار یک آزمایش سخت برای ما بود، نوریچ در خانه خود امتیازات زیادی کسب می کند زیرا آنها تیم بسیار خوبی هستند. اینکه دو بار دروازه ما در این دیدار باز شد اتفاقی بود که مورد پسند من نیست، اما فاکتورهای خوبی در نمایش امروز ما دیده می شد و من از این بابت بسیار خوشحالم."

 

پدرو پیش از آغاز بازی به دلیل مصدومیت از ترکیب خارج شد. رانک لمپارد در این رابطه گفت: "پدرو در زمان گرم کردن آسیب دید و میسون نیز از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شد که من امیدوارم وی خیلی زود بهبود پیدا کند."

چلسی فرانک لمپارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی فرانک لمپارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم

در دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های آرسنال و چلسی در دربی شمال لندن و در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند که توپچی‌ها با پنج گل مهمانشان را در هم کوبیدند.

آرسنال بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۴ توسط لیاندرو تروسار خیلی زود به گل رسید. در ادامه نیمه نخست هر دو تیم فرصت‌های زیاد گلزنی داشتند که همگی از دست رفت.   نیمه دوم، اما توپچی‌ها دیگر فرصت سوزی نکردند و دروازه چلسی را که در غیاب کول پالمر ستاره این روزهایش در میدان حاضر شده بود، به توپ بستند.  بن وایت (۵۲ و ۷۰) و کای هاورتس (۵۷ و ۶۵) گل‌های آرسنال را در این نیمه به ثمر رساندند.

آرسنال با این پیروزی ۷۷ امتیازی شد و با دو بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی و ۴ امتیاز بیشتر صدرنشین است. تیم نگون بخت پوچتینو هم با ۴۷ امتیاز نهم است و با ۵۷ گل خورده در این فصل یک رکورد منفی در تاریخ این باشگاه از خود به جای گذاشت. آبی‌ها در رتبه نهم هستند و بعید است امسال سهمیه هیچ کدام از مسابقات اروپایی را تصاحب کنند. چلسی در هیچ‌یک از ۶ دیدار اخیر خود مقابل آرسنال به پیروزی نرسیده و در این مدت ۵ بار بازنده از زمین خارج شده.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • فصل برای انزو فرناندز به پایان رسید
  • ناراحتی آرتتا برای پوچتینو: من کنارتم!
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم