Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مراسم بهترین های لیگ برتر در سالن هتل اسپیناس پالاس برگزار شد که علیرضا فغانی داور رده بنده جام جهانی به عنوان بهترین داور فصل 97-98 انتخاب شد.

* اللهیار صیادمنش به عنوان پدیده هجدهمین دوره لیگ برتر انتخاب شد.

*سید جلال حسینی مدافع پرسپولیس به عنوان بهترین مدافع لیگ هجدهم انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان به عنوان بازیکن اخلاق هجدهمین دوره لیگ برتر انتخاب شد.

* باشگاه پرسپولیس به عنوان برترین باشگاه در فصل ۹۷-۹۸ فوتبال ایران انتخاب شد.

256 43

کد خبر 1292729

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علیرضا فغانی سازمان لیگ برتر باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم محمدجواد ظریف آندره استراماچونی سینمای ایران استان البرز حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام مهم در ترکیب حریف آینده استقلال

به گزارش "ورزش سه"، فولاد در شرایطی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر میهمان استقلال تهران است که جفرسون باهیا مدافع برزیلی خود را در اختیار ندارد. این مدافع بلند قامت در مسابقه قبلی فولاد مقابل تراکتور با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا مقابل استقلال غایب باشد.

حالا عبدالله ویسی با غیبت جفرسون باید برای انتخاب جانشین او در ترکیب فولاد اقدام کند. فولادی‌ها در پست دفاع وسط شاهین توکلی و سینا شاه‌عباسی را در اختیار دارند و همچنین علی حسنی 17 ساله هم در چند بازی برای این تیم در این پست به میدان رفته و می‌تواند به تیمش کمک کند.

از سوی دیگر شاهین توکلی در بسیاری از مسابقات امسال به عنوان هافبک دفاعی برای فولاد بازی کرده و شاید سرمربی فولاد بخواهد بازهم از وجود او در خط هافبک بهره ببرد.

در چنین شرایطی مشخص نیست ویسی برای بازی با استقلال چه تدبیری را در خط دفاعی فولاد به کار خواهد گرفت. اینکه چه کسی جایگزین جفرسون می‌شود، مهم‌ترین ابهام در ترکیب فولاد مقابل صدرنشین لیگ برتر است و برای فهمیدن این مسئله باید تا روز دوشنبه هفته آینده صبر کرد.


گفتنی است؛ دیدار استقلال و فولاد ساعت 19:30 روز دوشنبه 24 اردیبهشت در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ابهام مهم در ترکیب حریف آینده استقلال
  • لحظه سقوط خطرناک مدافع دورتموند از سکو (فیلم)
  • بهترین آفرها برای رزرو هتل های آنتالیا و ازمیر
  • ۴۸۱ طرح از ۲۶ استان برای هجدهمین جشنواره شیخ بهایی ارسال شد
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار پاری سن ژرمن - دورتموند
  • شکایت پرسپولیس از استوری جنجالی مدافع سپاهان
  • راهنمای انتخاب قفل درب هتل
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • استقلال چندساعت مانده به بازی خواهان تغییر داور!
  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد