Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دومین هفته از لیگ دسته اول فوتبال آلمان، تیم فوتبال بایرلورکوزن دومین برد متوالی خود را در این فصل کسب کرد. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه هفته دوم رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان، عصر امروز (شنبه) پنج بازی انجام شد که در مهمترین آنها تیم‌های بایرلورکوزن و بوروسیا مونشن گلادباخ در دیدار‌‌هایی خارج از خانه به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرلورکوزن در خانه فورتونا دوسلدورف با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید که در این مسابقه لوئیز بیکر در دقیقه 6 (گل به خودی)، چارلز آرانگوئیز در دقیقه 33 و کریم بالعربی در دقیقه 39 برای لورکوزن گلزنی کردند و آلفردو مورالس در دقیقه 82 تنها گل میزبان را به ثمر رساند. این دومین برد متوالی لورکوزن در این فصل بود.

تیم فوتبال بوروسیا مونشن‌گلادباخ نیز با همین نتیجه میزبانش ماینتس را شکست داد و به این ترتیب نخستین پیروزی‌اش را در این فصل فوتبال آلمان کسب کرد.

نتایج سه بازی دیگر به شرح زیر است:

آگزبورگ یک - یونیون برلین یک
هوفنهایم 3 - وردربرمن 2
پادربورن یک - فرایبورگ 3

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا که مهترین بازی هفته دوم این رقابت‌ها نیز محسوب می‌شود، از ساعت 21 به وقت تهران شالکه میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.

جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا

 

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بوندس‌لیگا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوندس لیگا بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال امارات، از ساعت ۲۰:۱۵ شب گذشته تیم‌های فوتبال شباب الاهلی و شارجه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک به سود شباب خاتمه پیدا کرد.
سعید عزت اللهی ملی پوش ایرانی شباب الاهلی در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و به طور کامل بازی کرد.
عزت اللهی در این بازی روی نخستین گل تیمش نقش مؤثری ایفا کرد و در حالی که شارجه با گل دقیقه دهم «کایو» پیش افتاده بود این بازیکن ایرانی در دقیقه ۱۷ با یک پاس تماشایی، «یحیی القسانی» را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او هم گل نخست شباب را به ثمر برساند و بازی به تساوی کشیده شود.
در ادامه هم «دا کروز» در دقایق ۶۷ و ۸۶ توانست ۲ گل دیگر برای شباب به ثمر برساند تا این بازی با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد. در جدول رده بندی لیگ برتر امارات، شباب الاهلی با ۴۶ امتیاز در رده دوم قرار دار و امیدوار است بتواند در ادامه دیدارهای باقی مانده شرایط جدول را تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • جشن گل لورکوزن برای جاودانگی؛ عبور از رکورد ۵۹ساله
  • جشنواره گل لورکوزن برای جاودانگی
  • جشنواره گل بایرلورکوزن در فرانکفورت
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • نساجی- پرسپولیس؛ نبرد پایین و بالای جدول