Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@17:55:02 GMT

بایرلورکوزن با کسب دومین برد در بالای جدول ماند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۶۳۵۷

بایرلورکوزن با کسب دومین برد در بالای جدول ماند

به گزارش وانانیوز، 

در ادامه هفته دوم رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان، عصر امروز (شنبه) پنج بازی انجام شد که در مهمترین آنها تیم‌های بایرلورکوزن و بوروسیا مونشن گلادباخ در دیدار‌‌هایی خارج از خانه به پیروزی رسیدند.

بایرلورکوزن در خانه فورتونا دوسلدورف با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید که در این مسابقه لوئیز بیکر در دقیقه 6 (گل به خودی)، چارلز آرانگوئیز در دقیقه 33 و کریم بالعربی در دقیقه 39 برای لورکوزن گلزنی کردند و آلفردو مورالس در دقیقه 82 تنها گل میزبان را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین برد متوالی لورکوزن در این فصل بود.

تیم فوتبال بوروسیا مونشن‌گلادباخ نیز با همین نتیجه میزبانش ماینتس را شکست داد و به این ترتیب نخستین پیروزی‌اش را در این فصل فوتبال آلمان کسب کرد.

نتایج سه بازی دیگر به شرح زیر است:

آگزبورگ یک - یونیون برلین یک
هوفنهایم 3 - وردربرمن 2
پادربورن یک - فرایبورگ 3

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا که مهترین بازی هفته دوم این رقابت‌ها نیز محسوب می‌شود، از ساعت 21 به وقت تهران شالکه میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۶۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی محمد نبی، نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولین مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار شد و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد تا نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد تا حضور تماشاگران متعاقب با آیین نامه بلیط فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه