Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:19:54 GMT

بازدید وزیر نیرو از نمایشگاه گل و گیاه کرج

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۶۳۶۰

بازدید وزیر نیرو از نمایشگاه گل و گیاه کرج

به گزارش ایرنا، هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج از امروز شنبه ۲ شهریورماه با حضور بیش از یکصد تولید کننده داخلی در باغ گل‌هایِ پارک شهید چمران کرج آغاز و تا هشتم شهریورماه ادامه دارد.

پیمان بضاعتی پور  رئیس سازمان سیما ، منظر  و فضای سبز شهرداری کرج  گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته پذیرای شهروندان و علاقه مندان به گل و گیاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تولیدکنندگان گل های شاخه بریده، گیاهان آپارتمانی و فضای باز، لوازم و ادوات باغبانی و انواع گلدان حضور دارند و آخرین دست آوردهای خود را به نمایش می گذارند. 

این مسئول با بیان اینکه تحقق رونق تولید ملی و حمایت ویژه از تولیدکنندگان حوزه گل و گیاه، از رویکردهای اصلی هفتمین نمایشگاه گل و گیاه است ابراز داشت: با برگزاری این نمایشگاه شرایط مناسبی برای رونق گردشگری و اشتغالزایی در کلانشهر کرج فراهم می شود.

بضاعتی پور از دیگر سیاست‌های این رویداد بزرگ را آموزش برخی از نکات فضای سبز به بازدید کنندگان دانست و ادامه داد: مدیریت شهری کرج همواره در بالا بردن فرهنگ توسعه و نگهداری فضای سبز بین علاقه مندان تلاش می‌کند و با ارائه آموزش های شهروندی، مراجعین را به سوی این امر سوق داده است.

به گفته رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در این دوره از نمایشگاه کلاس‌های آموزشی به صورت رایگان در روزهای برپایی نمایشگاه برگزار می شود.

این مسئول با اشاره به ایجاد بزرگ ترین فرش گلِ کشور در این باغ از راه اندازی هایپرِ گل و مشارکت بیش از صد غرفه تولید کننده داخلی در زمینه گل و گیاه و صنایع دستی در این نمایشگاه خبر داد.

به گفته وی؛ اجرای برنامه های فرهنگی- هنری و جُنگ های شبانه و استقرار مرکز نگهداری حیوانات محیطی شاد و مفرحی را برای شهروندان به وجود آورده است.

شهروندان می توانند برای  بازدید همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۱ از این نمایشگاه دیدن کنند.

وزیر نیرو امروز با هدف افتتاح پروژه های عمرانی و بازدید از برخی طرح ها به استان البرز سفر کرد. 

در این سفر بیش از ۲۷ پروژه تامین آب و برق گشایش یافت و عملیات اجرایی تعدادی پروژه برق رسانی در البرز آغاز شد.

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرج رضا اردکانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند

 رسانه‌های محلی به نقل از ولوریناس کاسیوناس وزیر دفاع لیتوانی روز یکشنبه گفت: ما صفحه جدیدی را در دفاع در سطح جامعه باز می‌کنیم.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وزیر دفاع لیتوانی ادامه داد که مقامات می‌خواهند غیرنظامیانی را برای استفاده از سلاح گرم آموزش دهند تا در زمان جنگ بتوانند از آنها استفاده کنند.

دولت لیتوانی از پزشکان و نظامیان بازنشسته خواسته برای کمک به دولت وارد میدان شوند.

مقامات لیتوانی قبلاً گفته بودند که این کشور بیشتر این رویکرد جدید را از تجربه اوکراین در جنگ با روسیه که در فوریه ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰) آغاز شد، گرفته اند.

با توجه به درگیری‌های جاری در اوکراین، کاسیوناس و همتای لهستانی‌اش ولادیسلاو کوسینیاک-کامیز هر دو ماه گذشته متعهد شدند که به کی‌یف برای بازگرداندن شهروندان این کشور برای حضور در میدان جنگ کمک کنند.

ماه آوریل، لتونی کشور همسایه لیتوانی نیز اصلاحاتی را در قانون خدمات نظامی خود تصویب کرد که به خارجی‌ها اجازه می‌دهد در یگان‌های ویژه نیرو‌های مسلح این کشور در مواقع اضطراری خدمت کنند.

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم