Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@13:56:31 GMT

بیرانوند: انتظارها از من 10 برابر خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۶۳۷۷

بیرانوند: انتظارها از من 10 برابر خواهد شد

برترین دروازه‌بان ایران گفت: با 2 جایزه‌ای که گرفتم کارم در ادامه سخت و انتظارها 10 برابر خواهد بود.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ایران اظهار داشت: دست تک تک کسانی که حمایتم کردند را می‌بوسم. فکر می‌کنم اولین بار بود که یک دروازه‌بان مرد سال فوتبال ایران می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این اتفاق کارم در ادامه سخت شد و انتظارها ده‌ برابر می‌شود. امیدوارم بازهم روز به روز پیشرفت کنم.

بیشتر بخوانید: بیرانوند رکوردزنی می‌کند از سیدجلال و کیانی تا کی‌روش و برانکو/ بیرانوند مرد سال فوتبال ایران شد

وی در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها به خاطر تاخیر مراسم ناراحت بودند، گفت:‌هر سال این مراسم قبل از آغاز لیگ برگزار می‌شد اما این بار با تاخیر برگزار شد. فکر می‌کنم به خاطر اینکه اجازه ندادند هواداران به سالن بیایند هیجان مراسم کم و مانند گذشته نبود. ایکاش هواداران حتی شده گزینشی می‌آمدند. در مجموع خوشحالم جایزه را بردم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تاخیر اذیتتان کرد یا خیر، گفت: به هر حال وقتی قرار است انتخاب شوید باید صبر کنید و اگر حوصله حاضران سر رفته بود به خاطر همین جو کم‌هیجان سالن بود.

بیرانوند در مورد انتخابش گفت: به هر حال این انتخاب نظر سرمربیان، کاپیتان‌ها و فدراسیون فوتبال است. هر کسی که انتخاب شد باید احترام گذاشت. پرسپولیس هر سال 5-4 بازیکن در میان برترین‌ها داشت، اما امسال به 2 رسیده بود. 

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد اینکه غیر از شما چه کسی شایسته دریافت این جایزه بود، گفت: تیم‌های مدعی دروازه‌بانان خوبی داشتند، خود من هم عملکردم خوب بود و بیشترین کلین‌شیت را انجام دادم و به فینال آسیا رسیدیم و در لیگ هم قهرمان شدیم. به نظرم پیام نیازمند خوب کار کرد و سید حسین حسینی هم عملکرد قابل قبولی داشت هر چند به خاطر حضور رحمتی کمتر بازی کرد. وحید شیخ ویسی و یکی دو دروازه‌بان دیگر هم عملکردشان خوب بود. به هر حال دروازه‌بانان 50 درصد تیم هستند و مدعیان باید دروازه‌بان خوب داشته باشند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی علیرضا بیرانوند ورزشی فوتبال لیگ برتر مراسم برترین های لیگ بازیکنان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو برای گفتگو در مورد دوران حضورش در رم نشریه تلگراف را انتخاب کرده است. این مربی پرتغالی در زمستان گذشته از سمتش برکنار شد تا دانیله ده‌‌روسی به عنوان جانشین او انتخاب شود.

رم با حضور مورینیو در اولین سال حضورش به قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا رسید و در دومین سال به فینال لیگ اروپا صعود کرد اما در دستیابی به جام ناکام ماند.

در واقع، در میان شایعات مختلف مطرح شده، او بر احتمالی که پس از شکست در فینال لیگ اروپا مقابل سویا به وجود آمده بود، تمرکز کرد و تایید کرد که همه خواستار جدایی این مربی از رم بودند.

مورینیو درمورد وضعیتش برای ادامه همکاری با رم پس از باخت در فینال لیگ اروپا گفت:"دوستانم، خانواده‌ام، حتی ایجنتم به من گفتند که بعد از فینال لیگ اروپا رم را ترک کنم. اما فشار باشگاه را از نقطه نظر احساسی حس کردم و ادامه دادم. من نیمکت تیم ملی پرتغال و همچنین پیشنهاد بسیار راحت عربستان را برای ماندن در رم، رد کردم."

او با اشاره به تصمیمش برای آینده گفت:"من هنوز یک دوران طولانی در پیش دارم. من 61 ساله هستم، اینطور نیست که در 65 سالگی کارم را تمام کنم... مسئله من باشگاه نیست. تنها چیزی که می‌خواهم این است که اهداف به موقع توسط همه طرف‌ها مشخص شود. مثلا نمی‌توانم به باشگاهی بروم که فقط به خاطر سابقه‌ام، هدفش کسب عنوان باشد. تنها چیزی که می‌خواهم این است که صادق باشند."

دیگر خبرها

  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان