Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- روز چهارم از رقابت‌‌های قهرمانی جهان به میزبانی شهر سگد مجارستان برای ورزشکاران کشورمان به پایان رسید. تاریخ انتشار: 21:01 - 02 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۴۰۸۷

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در رقابت‌های روز چهارم ورزشکاران ایران عملکرد خوبی داشتند. عادل مجللی به فینال کانو ۲۰۰ متر رسید و محمدنبی رضایی نیز توانست به فینال B صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مسابقات صبح، اسلام جاهدی در فینال B کلاس KL۳ مردان به آب زد و با ثبت زمان ۴۹.۵۴ هفتم شد و در نهایت به مقام شانزدهم جهان رسید.

در مسابقات نوبت عصر ملی‌پوشان کانو کانادایی به آب زدند. ابتدا محمدنبی رضایی در مرحله نیمه نهایی کانو یکنفره ۱۰۰۰ متر مسابقه داد و با ثبت رکورد ۴:۰۳.۲۳ به کار خودش پایان داد و قایق پنجم شد. او با این نتیجه به فینال B صعود کرد.

در آخرین مسابقه نیز عادل مجللی توانست بدرخشد و به فینال رقابت‌های کانو ۲۰۰ متر جهان صعود کند. عادل مجللی که دارنده مدال برنز این مسابقات است در مرحله نیمه نهایی با ثبت رکورد ۴۰.۳۶ سوم شد و به فینال این رقابت‌ها رسید.

فردا در نوبت صبح ابتدا محمدنبی رضایی مسابقه می‌دهد و سپس عادل مجللی به آب خواهد زد.

در آخرین مسابقه نیز علی آقامیرزایی در کایاک یکنفره ۵۰۰۰ متر مسابقه خواهد داد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قایقرانی آب های ارام مسابقات مسابقات کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی

در حاشیه مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آفای ورزش ایران تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات فینال و رده بندی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی تا دقایقی دیگر در سالن کشتی مجموعه ورزشی امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

مسئولان این پیکارها پیش از برگزاری مسابقات فینال پنج وزن دوم از امین میرزازاده قهرمان جهان تجلیل به عمل آوردند. میرزازاده با کسب نشان طلای قهرمانی سال ۲۰۳۲ بلگراد سهمیه المپیک ایران را در وزن ۱۳۰ کیلوگرم قطعی کرد.

شیر بختیاری چهارشنبه شب نیز با رای مردم به عنوان آقای ورزش ایران معرفی شد. در این رای گیری فدراسیون کشتی به عنوان برترین فدراسیون سال ۱۴۰۲ و امیررصا معصومی به عنوان قهرمان فردا انتخاب شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • پایان رویای شیرهای تاجیک در یکقدمی فینال
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها