Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:56:36 GMT

عملیات احداث بیمارستان در شریف آباد پاکدشت آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۶۴۱۳

عملیات احداث بیمارستان در شریف آباد پاکدشت آغاز شد

به گزارش ایرنا، هادی تمهیدی روز شنبه در جلسه شورای اداری پاکدشت که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: بیمارستان زعیم، یکی از قدیمی ترین بیمارستان های استان تهران است که در حدود ۵۰ سال پیش توسط یکی از خیرین نیک اندیش در بخش شریف آباد پاکدشت احداث گردید.
وی افزود: با توسعه شهرها و افزایش جمعیت، ساختمان قدیمی این بیمارستان جوابگوی نیاز منطفه نبود از این رو عملیات احداث بیمارستانی جدید با ۱۲۹ تختخواب در مجاورت این بیمارستان در دستور کار قرار گرفت که با تعیین پیمانکار، عملیات اجرایی آن آغاز گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تمهیدی بدون اشاره به میزان اعتبار لازم برای احداث این مرکز درمانی، زمان تکمیل این پروژه را سال ۱۴۰۰ اعلام کرد.
ساماندهی ۸۰ کودک کار در پاکدشت 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم ساماندهی وضعیت فعالیت کودکان کار در مناطق مختلف پاکدشت گفت: نگاه منفی جامعه به کودکان کار باعث شده تا اقدام مناسبی برای ساماندهی آنان صورت نگیرد.
وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با نگاه ویژه به کودکان کار، تلاش دارد تا با همکاری سازمان های دولتی و بخش خصوصی  و تخصیص اعتبارات لازم، نسبت به ساماندهی این قشر از جامعه اقدام کند .
تمهیدی افزود: مسئولان شهرستان پاکدشت با همکاری بخش خصوصی تا کنون توانسته اند ۸۰ کودک کار در مناطق مختلف شهرستان را ساماندهی کرده و نسبت به کاهش آسیب هایی که این افراد را تهدید می کند، اقدام نمایند.
وی تأکید کرد: گاه با کمک کردن به وضعیت معیشت خانواده این کودکان، می توان جلوی ورود آنان به بازار کار را گرفت و شادی و نشاط دوران کودکی را به آن ها بازگرداند.
فرماندار پاکدشت با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : شهیدان رجایی و باهنر در طول عمر ارزشمند، اما کوتاه خود خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه کردند و با پاکدلی، مردم داری و ساده زیستی نام خود را در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی بلند آوازه و ماندگار کردند.
تمهیدی با تأکید برلزوم ارائه خدمات ویژه به مردم در هفته دولت گفت: این هفته زمان مناسبی برای ارائه کارنامه خدمات ادارات به مردم است، چرا که این امر می تواند کارآمدی نظام را در اداره امور کشور بیش از پیش نمایان کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در منطقه گفت: پیشرفت های ایران اسلامی در حوزه های مختلف به ویژه در صنایع دفاعی باعث شده تا دشمنان قسم خورده نظام همچون طبل توخالی به سخن پراکنی روی آورده و برای توجیه شکست های خود، دست به تحریم های ناجوانمردانه علیه ملت ایران بزنند.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت کودکان کار پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کولبری» نه شغل است و نه شریف/ مردم از ناچاری بار بر دوش می‌گیرند

آفتاب‌‌نیوز :

در روز‌های آغازین سال جدید، چندین کولبرِ مریوانی، جان خود را از دست دادند؛ بالا رفتن آمار مرگ و میر کولبران به گفته عبدالله بلواسی، فعال صنفی کارگران مریوان، باید یک زنگ خطر جدی تلقی شود.

او در این رابطه گفت: همانگونه که همگان می‌دانیم و رسانه‌ها با اقتدارِ بسیار اعلام می‌کنند، بعد از نفت، مرز باشماخ مریوان بیشترین میزانِ درآمد را برای ایران و خزانه بیت‌المال دارد، اما باید پرسید سود‌های هزاران میلیاردی روزانه‌ی مرز باشماخ کجا و به جیب چه کسانی می‌رود؟ آیا حاصل این همه تجارت در مرز باشماخ، به غیر از ارابه‌های مرگ، خطرآفرینی جاده‌های کردستان و مرگ روزانه کولبران چیز دیگری هم بوده است؟! این تجارت عظیم، سودی برای مردم نداشته است حتی رانندگان ترانزیت، قربانیان سیستم سرمایه‌داری و استثمار صاحبان ترانزیت‌ها هستند.

بلواسی ادامه داد: درحالیکه اگر مدیران محلی دلسوز بودند، با اختصاص فقط یک درصد از درآمد باشماخ می‌توانستند صد‌ها شغل ایجاد کنند، مریوان را با داشتن پتانسل فوق العاده گردشگری قطب گردشگری ایران کنند و به تبع آن هزاران شغل ایجاد شود تا هیچکس محتاج کولبری نشود.

به گفته این فعال کارگری، سیاست‌های فقیرسازیِ دولت‌های پیاپی، گروه زیادی از جوانان و تحصیلکردگان و حتی ورزشکاران را مجبور به کولبری کرده است.

او «شغل دانستن کولبری» را یک رویکرد ناعادلانه در جهت پاک کردن صورت مساله دانست و گفت: اشتباه نکنیم کولبری نه شغل است و نه شریف، مردم از روی ناچاری باری را که باید حیوانات حمل کنند بر دوش می‌گیرند و در برابر دریافت چند ریال پول، جان را برای نان می‌دهند.

بلواسی در پایان گفت: به راستی تا کی باید هر روز شاهد مرگ جوانان در جاده‌های مرگ و سقوط کولبران جوان و پیر و جان باختنِ دلخراشِ آنان باشیم؟ تا کی باید شاهد در عزا نشستن مادرانی باشیم که فرزندانشان برای یک لقمه نان خالی به کوهستان می‌زنند و دیگر هرگز برنمی‌گردند؟

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • «کولبری» نه شغل است و نه شریف/ مردم از ناچاری بار بر دوش می‌گیرند
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد