Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جمشیدی عصر شنبه در نشست صمیمی ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با اعضای ستادی، مسئولان هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد قم، افزود: با وجود تک شهرستان بودن، قم از جمله استان های مطرح در بعد قهرمانی است و اکثر هیات های استان جزو هیات های برتر فدراسیون های مرتبط هستند که این نشان از ظریت بالای ورزش قم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  با اشاره به فعالیت ۴۷ هیات ورزشی در استان گفت: سالانه ۲۰۰ ورزشکار و بیش از ۱۰ مربی به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند، ۵۰۰ مسابقه استانی و ۷۵۰ اعزام به مسابقات منتخب کشوری در استان صورت می گیرد ضمن اینکه حدود ۶۵ میزبانی از رقابت های ملی به صورت سالیانه در قم انجام می شود.
وی با بیان اینکه اعزام ۲۰۰ تیم به لیگ های کشوری از قم به صورت سالانه، آمار قابل توجهی است گفت: کسب میزبانی مسابقات ملی و بین المللی موجب رشد فنی ورزش استان می شود که نبود اعتبار و کمبود خوابگاه ورزشی را از جمله مشکلاتی است که در این زمینه ورزش قم دست به گریبان آن است.
جمشیدی، ادامه داد: میزبانی از مسابقات کشوری نیازمند افزایش خوابگاه های ورزشی در استان هستیم که با افزوده شدن گنجایش خوابگاه های موجود، در کوتاه مدت می توان بخشی از این کمبود را برطرف کرد.
کارشناس امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان قم نیز در این نشست با بیان اینکه بانوان ورزشکار استان خود را مقید به حفظ شئون و شرایط فرهنگی فم می دانند، گفت: نبود ورزشگاه و مجموعه ورزشی اختصاصی بانوان موجب شده تا توسعه ورزش این قشر با مشکل مواجه شود.
ظهره فلاح ادامه داد: برخی مجموعه های ورزشی در استان وجود دارد که امکان اختصاص آن به بانوان ورزشکار قم وجود دارد که با تامین اعتبار و بهسازی این مجموعه ها می توان، آنها را به بانوان اختصاص داد.
وی گفت:  با بیان اینکه حضور مدیران بانو در ساختار وزارت ورزش و جوانان پررنگ است ولی این ساختار در قم بسیار کمرنگ است و آنان در سطح مدیریت ورزش جایگاه قدرتمندی برای تصمصم گیری ندارند.
۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم ورزش ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، استقلال ملاثانی که در دیدار هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول به دلیل باز نشدن درهای ورزشگاه غدیر اهواز از سوی باشگاه استقلال خوزستان نتوانست از فجرسپاسی شیراز میزبانی کند، ورزشگاه خود را برای میزبانی از سپاهان در جام حذفی مشخص کرد.

نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی با اشاره به اینکه ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان دیدار تیمش است به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: سازمان لیگ به ما اعلام کرد باید امروز ورزشگاه را مشخص کنید. رفتیم نزد مسئولان نفت مسجدسلیمان و با خواهش و تمنا توانستیم این ورزشگاه را برای میزبانی از سپاهان معرفی کنیم. در اهواز و آبادان به ما ورزشگاه ندادند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی