Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجید درویشی در دیدار مسئولین اسدآباد با امام جمعه این شهرستان به‌مناسبت هفته دولت اظهار داشت: مردم همه داشته‌های خود را برای انقلاب هزینه کرده‌اند و وظیفه ما مسئولین ارتقای وضعیت زندگی هموطنان است.

وی ضمن تبریک هفته دولت بیان کرد: در شرایط کنونی که دشمن کمر به براندازی بسته است با درایت‌های رهبر، حمایت‌های ملت و تلاش مسئولین توانسته‌ایم دشمن را محکوم به عقب‌نشینی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اسدآباد تصریح کرد: کشورهای عربی که تا مدتی پیش گزافه‌گویی می‌کردند اکنون برای مذاکره پیشنهاد می‌دهند.

وی در پایان گفت: در هفته دولت ۴۳پروژه در اسدآباد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که البته در مقابل ایثارگری شهدا ناچیز است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: درویشی اسدآباد هفته دولت ایثارگری شهدا افتتاح پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • عملیات وعده صادق؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر‌دهنده محاسبات
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد