Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@14:59:51 GMT

گواردیولا مانع اولین برد خانگی رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۷۵۴۵

گواردیولا مانع اولین برد خانگی رئال مادرید

رئال مادرید در اولین دیدار خانگی فصل مقابل وایادولید به تساوی دست یافت.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته دوم لالیگا، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف وایادولید رفت که در پایان با تساوی یک-یک متوقف شد.

در نیمه اول سفیدپوشان، تیم برتر بودند اما نتوانستند دروازه وایادولید را باز کنند. بازگشت خامس رودریگس به سانتیاگو برنابئو از نکات قابل توجه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آخرین حضور هافبک کلمبایی در این ورزشگاه بیش از ۸۰۰ روز می‌گذشت. او با یک نمایش خوب در دقیقه ۵۷ تعویض شد و وینیسیوس جونیور به میدان رفت.

هر دو تیم در ۴۵ دقیقه دوم فرصت گلزنی داشتند. تیبو کورتوا چند مهار خوب داشت. ایسکو هم که در این بازی از ابتدا به میدان رفته بود، در دقیقه ۶۸ تعویض شد تا لوکا یوویچ جایگزینش شود. در نهایت تلاش‌های مادرید نتیجه داد و کریم بنزما با یک شوت سرکش دروازه وایادولید را در دقیقه ۸۲ باز کرد. با این حال سرخی گواردیولا اجازه نداد مادرید سه امتیاز بازی را کسب کند. او گل تساوی را دقایقی بعد به ثمر رساند. داور چهار دقیقه وقت اضافه اعلام کرد اما هیچ یک از دو تیم از فرصت‌هایشان استفاده نکردند و در نهایت امتیازها تقسیم شد.

رئال مادرید که در هفته نخست با پیروزی ۳ بر یک مقابل سلتاویگو شروع خوبی داشت، دوباره با این تساوی ابهام‌هایی را در رابطه با وضعیتش ایجاد کرد. سفیدپوشان با چهار امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گرفتند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی رئال مادرید وایادولید لالیگا کریم بنزما زین الدین زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید در یک قدمی قهرمانی لالیگا؛ کادیز سد محکمی نبود

 هفته سی‌وچهارم لالیگا، با برگزاری دیدار رئال مادرید و کادیز از ساعت ۱۷:۴۵ امروز (شنبه) پیگیری شد.

در این دیدار رئال مادرید موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر کادیز را شکست دهد. براهیم دیاز در دقیقه ۵۱ و جود بلینگام در دقیقه ۶۸ و خوسلو در دقیقه ۴+۹۰ گل‌های رئال را در این مسابقه به ثمر رساندند.

رئال مادرید با این برد ۸۷ امتیازی شد و در آستانه قهرمانی لالیگا قرار گرفت. کادیز هم با ۲۶ امتیاز در رده هجدهم باقی ماند.

در ادامه هفته سی‌وچهارم لالیگا، امشب از ساعت ۲۰، خیرونا با بارسلونا روبرو می‌شود و از ساعت ۲۲، مایورکا مقابل اتلتیکو مادرید قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • بلینگام و لواندوفسکی باز هم به آقای گلی نزدیک نشدند
  • بارسلونا قهرمانی را تقدیم رئال مادرید کرد
  • خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا/ رئال مادرید قهرمان لالیگا شد + فیلم
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • خلاصه بازی رئال مادرید و کادیز + فیلم
  • رئال در یک قدمی قهرمانی لالیگا
  • رئال مادرید در یک قدمی قهرمانی لالیگا؛ کادیز سد محکمی نبود