Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش‌منش گفت: ثبت‌نام داوطلبان دوره‌های کاردانی از ۲۷ مرداد و دوره‌های کارشناسی از ۲ شهریور ۹۸ آغاز شده است.

«حبیب دانش‌منش» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: ثبت‌نام داوطلبان دوره‌های کاردانی  از  ۲۷ مرداد و دوره‌های کارشناسی از 2 شهریور ماه جاری  و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی الکترونیکی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد استان فارس افزود:  دانشگاه علمی کاربردی واحد فارس استان در نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 در چهار گروه صنعت، هنر، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی در دوره‌های کاردانی حرفه‌ای و فنی، کارشناسی حرفه‌ای و مهندسی فناوری ناپیوسته  ترمی نظام آموزش مهارتی و در 366  کد رشته محل  تحصیلی با هر نوع دیپلم در هر رشته  بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

وی اضافه کرد: داوطلبان مقطع کاردانی  حداکثر ۳۰ کد رشته و متقاضیان مقطع کارشناسی  حداکثر ۲۰ کد رشته محل را از دفترچه ثبت نام می‌توانند انتخاب کنند.

دانش‌منش با تاکید بر در نظر گرفتن این رشته‌ها بر اساس نیاز روز جامعه گفت: این رشته‌ها همچنین با توجه به تغییرات کیفی و استانداردسازی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی در نظر گرفته شده‌اند و داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه علمی کاربردی استان فارس به آدرس fa.uast.ac.ir مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد استان فارس همچنین اعلام کرده است که داوطلبانی که از ثبت نام دوره مهرماه جا مانده‌اند، می‌توانند در انتخاب رشته بهمن ماه  برای ثبت‌نام اقدام کنند.

 

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر هفته دولت عید غدیر خم روزنامه مسجد روز جهانی مسجد روز جهانی مساجد مساجد غدیر شبستان یزد دانشگاه علمی و کاربردی فارس آغاز ثبت نام ثبت نام شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌ها از مسائل کشور جدا نشوند

به گزارش خبرنگار مهر، فرح حدیب ظهر دوشنبه در همایش افق تحول دانشگاه، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد شاهرود با بیان اینکه دانشگاه نباید خود را از مسائل کشور جدا ببیند، تاکید کرد: مسائل کشور، چالش‌ها برای دانشگاه، می‌بایست مسائل حقیقی، واقعی و اصلی باشد.

وی با بیان اینکه تربیت فرهنگی، اخلاقی و هویتی دانشجویان از جمله دیگر مسائل مهم در نظام دانشگاهی کشورمان است، افزود: فراتر از مسئله تعلیم، باید تربیت با جهت گیری معنوی و اخلاقی و تلطیف روحی در کنار دمیدن روح احساس هویت در مجموعه جوان دانشجو از دیگر رسالت‌های دانشگاهی است که آن را دنبال می‌کنیم.

مدیرگروه کشوری گردشگری و میراث دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه اعضای هیأت علمی دانشگاه آزادهای کشور سه دسته هستند گروهی هیأت علمی پیوسته هستند گروهی هیأت علمی وابسته و گروه دیگر مدرس یارها هستند که تحولی در حوزه کارکرد استاد و دانشگاه و دانشجو را دنبال می‌کنیم، تاکید کرد: در واقع ما دانشگاه را در سند تحولی جدید دانشگاه آزاد به عنوان سکوی دانایی می‌دانیم.

حدیب گفت: تحولی که دنبال می‌کنیم، حرکت از دانشگاه مدرک گرا که استاد بر اساس تعداد مقاله ارزیابی شود و دانشجو هم علاقمند به گرفتن مدرک باشد به سمت دانشگاه تعاملی یاد دهی، یادگیری، ارزش آفرین، دانایی و توانایی است.

وی با بیان اینکه گروه‌های معماری و شهرسازی به واسطه اینکه در سبک زندگی مردم تأثیرگذار هستند، از اهمیت بالایی برخوردار هستند، گفت: برای اینکه بتوانیم تأثیر فرهنگ ساز دانشگاه را داشته باشیم تلاش داریم که تعامل بین استاد به عنوان رابط با دانشجویان، گروه‌ها و دانشکدگان را تقویت کنیم.

مدیرگروه کشوری گردشگری و میراث با بیان اینکه ۸۷۶ هیأت علمی در رشته معماری و شهرسازی در دانشگاه آزاد کشور مشغول به تدریس و فعالیت علمی هستند، تاکید کرد: ۱۹۲ دانشگاه آزاد کشور رشته معماری و شهرسازی را دارد و در این رشته‌ها ۴۸ هزار دانشجو تحصیل می‌کنند همچنین سرانه هیأت علمی به دانشجویان ما در رشته معماری و شهرسازی ۵۶ نفر به یک عضو هیأت علمی است.

حدیب با بیان اینکه ۴۲ درصد اساتید معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد کشور خانم و مابقی آقایان هستند، تاکید کرد: رشته معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد در کشور، دارای شش استاد تمام، ۲۲ دانشیار و ۴۶۸ استاد یار است.

وی با بیان اینکه در گروه کشوری گردشگری و میراث دانشگاه آزاد مجلات بسیار خوبی نیز به لحاظ علمی داریم، تاکید کرد: ۱۴ مجله امروز در این رشته‌ها فعال هستند که از بین آنها چهار مورد مرتبط با علمی، پژوهشی وزارت علوم و مقالات آی اس سی هم می‌شوند و هشت مورد دیگر هم گرید آ دانشگاه آزاد را دارند و دانشجویان دکترای ما می‌توانند برای پیش دفاع‌ها و گرفتن مجوز دفاع از آنها استفاده کنند.

کد خبر 6098438

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • دانشگاه‌ها از مسائل کشور جدا نشوند
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه