Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار مائوریتسیو ساری در خصوص پیروزی مقابل پارما در هفته نخست سری آ به گفتگو با خبرنگاران پرداخت. او در مورد تصمیم جایگزینی هیگواین به جای دیبالا نیز توضیح داد. 

طرفداری- جیووانی مارتوچیلو که امروز به جای مائوریتسیو ساری روی نیمکت یووه حضور داشت، پس از بازی در گفتگو با اسکای اسپورت، درباره شرایط پیروزی مقابل پارما گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساری به دلیل ذات الریه، دو هفته ابتدایی لیگ، یوونتوس را همراهی نمی‌کند. مارتوچیلو در گفتگو با اسکای گفت:

هوا بسیار گرم بود و منجر شد که اشتباهاتی داشته باشیم، اما نیمه اول نمایش بسیار عالی مقابل پارما که در خانه حریف سرسختی است، داشتیم. در مجموع روی کنترل ضدحملات بسیار خوب کار کردیم، پارما در ضدحملات تیم بسیار خوبی است. نیمه دوم، کمی عقب تر بازی کردیم و همین باعث شد که فشار بازی برای ما سنگین تر شود. بازی های ابتدایی فصل، همیشه سوالاتی را به وجود می‌آورد و باید به دنبال راه حلی باشیم که بهتر ظاهر شویم، اما در مجموع عملکرد خوبی داشتیم. 

مارتوچیلو درباره ترکیب اولیه و نبود بازیکنان جدید گفت:

این تیم پر از بازیکنان ستاره است. امروز باید تصمیم می‌گرفتیم و اینگونه شد که از بازیکنان باتجربه تر قرار شد استفاده کنیم، فصل طولانی پیش رو است و در هر سه تورنومنت، همه بازیکنان را لازم داریم. هیگواین در نوک حمله تجربه بیشتری از دیبالا داشت. اینکه دیبالا را به عنوان فالس ناین استفاده می‌کردم، ریسکی غیرضرور برای بازی اول فصل بود. هیگواین بازیکنی است که هم سطح دیبالا است و در طول هفته تمرینات خوبی داشت، به همین خاطر تصمیم گرفتیم از او استفاده کنیم.  پیروزی مقابل پارما اینجا راحت نیست، در 10 بازی اخیرشان مقابل یوونتوس اینجا، همیشه سخت و جنگنده بودند. مسئله مهم کسب پیروزی بود و به آن رسیدیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند

به گزارش "ورزش سه"، مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل گهر بعد از برتری تیمش برابر فجرسپاسی در کنفرانس خبری گفت: می‌خواهم از هواداران‌مان که از سیرجان آمدند تشکر کنم و از سیرجان آمدند. نتایج اخیرمان خوب نبود و حمایت‌شان برای‌مان مهم بود.

ویدئو: 331110

او در مورد بازی گفت: من خیلی سبک تیم حریف را دوست دارم و انتظار بازی سختی را داشتم و چیزی که کار را برای ما سخت‌تر کرده بود جو استادیوم بود. یک سری صحنه‌ها بود که باید از آن جلوگیری شود ولی خیلی جو خوبی حاکم بود. مقابل تیمی بازی کردیم که سازماندهی خوبی داشتند. من به بازیکنانم گفتم صبر داشته باشند تا آن لحظه‌ای که بتوانند گل بزنیم.

او در پایان گفت: من رضایت دارم از تمرکزی که بچه‌ها داشتند. به خاطر اینکه ما تیم باتجربه‌تری بودیم و بازیکنان با کیفیتی داشتیم توانستیم نتیجه را بگیریم. واقعا گلزنی در دقایق پایانی راحت نبود.

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است