Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ثمینی شامگاه شنبه در نشست خبری استاندار لرستان و معاونین استانداری با اصحاب رسانه درپاسخ به سوال خبرنگار برنامبنی برلزوم‌ برگزاری انتخابات سالم مجلس با توجه به فضای سیاسی برخی از حوزه های انتخابیه استان  ،‌اظهار کرد،: شاید یک مدیر یا فرماندار و بخشدار در گذشته با توصیه‌ یک نماینده منصوب شده باشد اما ملاک ما امروز بی‌طرف بودن مدیران است و اگر در مسیر برگزاری انتخابات احساس کنیم هر کدام از این مدیران موضع‌گیری بابت یک کاندیدا داشته باشند ؛ قطعا با نظر استاندار برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: آنچه برای ما مهم است بی طرفانه بودن فرمانداران، بخشداران ومدیرانی که دست اندرکارانتخابات هستند لذااگراحساس کنیم‌ هرکدام از دست اندرکاران انتخابات در روند برگزاری انتخابات  موضع گیری خاصی داشته و  له یه علیه کاندیدایی حرکت می کنند برخورد لازم صورت می گیرد.  

ثمینی با بیان اینکه  رسانه ها باید درآرامش بخشی  به فضای جامعه کمک کنند ،تصریح کرد: از تمامی ظرفیت گروه ها وتوانایی هاآنها درجهت توسعه استان استفاده می کنیم .

او گفت :جای نگران‌نیست  وحتما در کمال آرامش وامنیت انتخابات سالم برگزار خواهدشد.

معاون سیاسی ،‌امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان خاطر نشان کرد:  تبلیغات زود هنگام  خلاف مقررات استوهرکسی بخواهد به تبلیغات آشکاردست بزند غیر قانونی خواهدبود و قطعا هم تذکر خواهدخورد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصحاب رسانه انتخابات جامعه رسانه فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان از ظرفیت نیروهای متخصص و متعهد شمال فارس نیز استفاده کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی‌مدد زارع در خطبه‌های نماز دشمن‌شکن جمعه این هفته شهرستان بوانات گفت: یکی از مصادیق تقوا در نظام جمهوری اسلامی، انتخاب و نصب مدیران با دو شاخصه مهم و حیاتیِ تخصص و تعهد است تا مردم در کارهای اداری، کمتر گرفتار مشکلات و موانع شوند.

امام جمعه بوانات تاکید کرد: علاوه بر لزوم توجه به تخصص و تعهد، توزیع عادلانه مسؤولیت‌ها متناسب با اقلیم و بوم استان نیز لازم است.

خطیب جمعه بوانات با بیان اینکه لازمه توسعه فرهنگی، مذهبی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و هر نوع توسعه، وجود نیروی انسانی متخصص است، متذکر شد: وقتی مدیران شناخت دقیق و کافی از منطقه‌ای نداشته باشند، طبعاً توسعه لازم هم اتفاق نخواهد افتاد؛ بنابراین انتصابات عادلانه فرصت پیشرفت را برای تمامی نقاط عادلانه خواهد کرد.

حجت الاسلام زارع با انتقاد از سهم‌ناچیز شمال فارس در بین مدیران استانی تاکید کرد: اهالی شمال فارس متناسب به میزان جمعیت، تعدد شهرستان‌ها، وسعت سرزمینی و همچنین متخصصین متعهد و فرهیختگانی که دارد، توقع دارند استاندار و وزرای دولت این مسئله را نیز در زمان انتصاب مدیران کل و مدیران ستادی مدنظر قرار دهند، زیرا در حال حاضر سهم شمال فارس در بین مدیران ارشد استانی و مدیران کل بسیار ناچیز است.

کد خبر 6095630

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • هشدار پلیس فتا خوزستان درباره انتخابات
  • مسوولان از ظرفیت نیروهای متخصص و متعهد شمال فارس نیز استفاده کنند
  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه انتخابیه به روایت وزیر کشور
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است