Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@18:31:18 GMT

پنجمین برد افشین قطبی در چین

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۸۰۹۴

آفتاب‌‌نیوز :

هفته بیست و سوم لیگ یک چین با دیدارهایی حساس آغاز شد و تیم تحت هدایت افشین قطبی نیز به یک برد دیگر رسید. شیجیاژوانگ در دیدار خارج از خانه موفق شد هونگیون چین را شکست دهد و ۴۱ امتیازی شود. آن ها اکنون تنها یک امتیاز تا منطقه صعود فاصله دارند. این در حالی است که پیش از حضور قطبی در چین، این تیم در نزدیکی میانه جدول بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شش بازی شیجیاژوانگ اور برایت با مربیگری افشین قطبی آن ها به پنج پیروزی رسیده اند که سه تا در خارج از خانه رقم خورده است. این تیم هفته آینده به مصاف یاتای می‌رود؛ تیمی ثروتمند که فصل گذشته از سوپرلیگ سقوط کرد و حالا به دنبال بازگشت به جایگاه خود است.

قطبی و شاگردانش باید امیدوار به شکست دو تیم صدرنشین در این هفته باشند چرا که در این صورت فرصت خوبی برای رسیدن به رتبه اول یا دوم خواهند داشت. هنوز ۷ بازی از لیگ یک چین باقی مانده است.

 

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ فوتبال چین افشین قطبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۸۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آثار راه‌یافته به بخش تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر

به گزارش خبرنگار مهر، هیأت انتخاب آثار بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر را محمدرضا مطوری، حسین ذوالفقاری و مهدی درویش تشکیل دادند.

براساس اعلام هیأت انتخاب بیست‌وپنجمین جشنواره تئاتر ملی فتح خرمشهر نمایش‌های «هشت خوان» به کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان، «یادگاری» به کارگردانی آرزو جعفری و احسان بحرینی از جیرفت، «مجنون» به کارگردانی علی ربیحاوی از تهران، «قهرمان غریب» به کارگردانی مریم طرفی از سوسنگرد، «مستر دیفال» به کارگردانی سیدسروش پیمبری از کرمانشاه، «زخمه برادر» به کارگردانی عبدالحسین جلیل‌نسب از خرمشهر، «سفر» به کارگردانی مالک آبسالان از دهلران، «گلدمن» به کارگردانی پژمان مهراب‌پور و آمنه پورحسینی از خرمشهر، «اتیکت» به کارگردانی بهنام کاوه از آبادان (مشروط) و «ملاقات آخر» به کارگردانی حسن غابشی از خرمشهر (مشروط) به بیست و پنجمین جشنواره تئاتر ملی فتح خرمشهر راه یافتند.

بیست و پنجمین جشنواره تئاتر ملی فتح خرمشهر به دبیری مجید منادی از ۲۹ اردیبهشت تا سوم خرداد ۱۴۰۳ در خرمشهر به اجرا درمی‌آید.

کد خبر 6099556

دیگر خبرها

  • آیین افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • جشن بزرگ دختر ماه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود
  • برنامه‌های علمی و فرهنگی برای نمایشگاه کتاب
  • جزئیات برگزاری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع)
  • اعلام آثار راه‌یافته به بخش تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر
  • چهل و پنجمین کنگره علمی جامعه جراحان ایران
  • پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) برگزار می‌شود
  • افشین پیروانی تبرئه شد
  • افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود