Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@22:32:56 GMT

اجرای 9طرح اعتلای بسیج با هدف خدمت به مردم

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۸۴۸۵

اجرای 9طرح اعتلای بسیج با هدف خدمت به مردم

سردار محمد ناظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، افزود: دستگاه های مختلفی برای نهادینه سازی فرهنگ نماز و تقویت مساجد از جمله بسیج و سپاه به فعالیت می پردازند.

وی اظهار کرد: در نقشه راه بسیج، طرحی به نام نقشه راه اعتلای بسیج دیده شده که در آن حدود 9 مولفه برای خدمت به مردم در نظر گرفته شده و یکی از آنها طرح مسجد محوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این که تنها نباید به برنامه های مسجد محوری اکتفا کرد، ادامه داد: برنامه های شهید بهنام محمدی، شهید حججی و غیره از جمله اقدامات سپاه برای حضور جوانان و دانش آموزان در مساجد می باشد.

این مسئول خاطر نشان کرد: پایگاه های مقاومت بسیج مساجد در زمینه نقشه راه بسیج و طرح اعتلای این نهاد مقدس توجیه شده و به اجرای برنامه می پردازند.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: طرح اعتلای بسیج سردار ناظری مسجد محوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنگوی دولت در پیامی سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی را تبریک گفت.

در پیام علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت، آمده است:

«بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان ایران اسلامی است. این سازمان مبارک توانسته با تفکر جهادی در عرصه‌های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون خدمت‌رسانی به مناطق محروم کشور و اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها، خدمات پزشکی و ساخت مدارس و مساجد در مناطق محروم، نهضت کمک‌های مومنانه و یاری مردم در حوادث و بلایای طبیعی، گام‌های قابل‌ توجهی بردارد.

امروز بسیج سازندگی با روحیه و عزمی استوار و انگیزه و ایمانی راسخ، الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت در عرصه‌های مختلف را به نمایش گذاشته است و جوانان متعهد و نخبگان دلسوز را در یاری محرومان و رفع مشکلات پابرهنگان و مستعضفان به روستاها و مناطق محروم کشور گسیل کرده است. اعزام ۳۶۰ گروه جهادی برای خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان در ایام اخیر، تنها برگ کوچکی از مجاهدت‌های این مجموعه انقلابی است.

بنده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر خصوصاً شهید حاج عبدالله والی، سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را تبریک عرض می‌کنم و از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه که در عرصه‌های گوناگون سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم بر می‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدوین نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان