Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@00:14:17 GMT

دفع حمله موشکی رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۸۶۲۷

سامانه‌های پدافند هوایی سوریه حمله هوایی دشمن صهیونیستی به جنوب دمشق را دفع کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از یک منبع نظامی سوریه اعلام کرد: پدافند هوایی سوریه توانسته است شامگاه شنبه چندین موشک شلیک شده از جنگنده‌های رژیم صهیونیستی را پیش از آن که به هدف برخورد کند، منهدم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شبکه تلویزیونی العالم هم گزارش داد پدافند هوایی ارتش سوریه توانسته دستکم هشت موشک رژیم صهیونیستی را رهگیری و منهدم کند.   مقامات سوری اعلام کردند حملات رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق خسارت جانی نداشت.  این درحالیست که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نخستین بار با تأیید حمله هوایی به اطراف دمشق، اعلام کرد: جنگنده‌های اسرائیلی روستای "عقربا" در جنوب شرق دمشق را بمباران کردند.   همزمان با این حملات العالم به نقل از یک مسئول در حزب الله لبنان گزارش داد: نیرو‌های مقاومت توانستند دو پهپاد رژیم صهیونیستی را بر فراز جنوب بیروت سرنگون کنند. صدای انفجار این دو پهپاد در سراسر بیروت شنیده شد.

آخرین حمله هوایی صهیونیست‌ها به خاک سوریه، به اوایل ماه جاری میلادی بر می‌گردد که در جریان آن، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حومه غربی "القنیطره" در جنوب سوریه را هدف قرار دادند؛ حملاتی که تلفات جانی نداشت. رژیم صهیونیستی اوایل تیر نیز در حمله به حومه دمشق، چهار غیر نظامی از جمله یک کودک شیرخوار را به شهادت رساند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: حمله موشکی رژیم صهیونیستی جنوب دمشق دفع ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی

حزب الله لبنان امروز نیز عملیات هایی علیه مواضع نظامیان صهیونیست داشت و ضربات مهلکی به آنها وارد کرد.

به گزارش مشرق، منابع لبنانی از حمله های توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک راشیا الفخار در جنوب لبنان خبر دادند.

این درحالی است که حزب الله لبنان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در الرادار در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داد.

همچنین مقاومت اسلامی لبنان مرکز نظامی صهیونیستها در الراهب را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۴ موشک به سمت مرکز نظامی الرادار در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • تخلیه شمال فلسطین اشغالی از بیم واکنش حزب الله
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله اسرائیل به حومه دمشق
  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه