Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، عضو مجلس خبرگان رهبری، عصر روز شنبه، دوم شهریورماه در همایش تبیین جایگاه ولایت فقیه در اسلام در سپاه عاشورا، گفت: تنها کسانی می‌توانند مدیریت جهادی کنند که دارای تعهد و روح انقلابی باشند و رهنمودهای امامین انقلاب را سرلوحه اعمال خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عده ای خیال می‌کنند با مذاکره با کسانی که عامل تحریم اقتصادی هستند می‌توانند راه برون‌رفت از وضع فعلی را پیدا کنند، در حالیکه دشمنان نشان داده‌اند به پیمان و معاهده خود هم پایبند نیستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بر تقویت جایگاه ولایت فقیه در جامعه تأکید کرد و گفت: به علت اینکه ولایت فقیه دژ محکمی در مقابل زیاده‌خواهی و زورگویی استکبار جهانی است، دشمنان در‌صدد تضعیف ولایت فقیه هستند.

آیت‌الله مجتهد شبستری اضافه کرد: تنها ولایت فقیه است که می‌تواند با صلابت وصف‌ناشدنی و با اتکا به اقتدار معنوی ناشی از ولات حضرات معصومین، مقتدرانه مقابل استکبار جهانی بایستد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین سپاه پاسداران را یکی از بازوان پرتوان ولایت فقیه خواند و بیان کرد: سپاه‌هراسی رسانه‌های استکبار ریشه در انتساب سپاه به ولایت فقیه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنای آذربایجان شرقی خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی آیت الله مجتهد شبستری مجلس خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس آنچه رسانه‌های بلژیک امروز دوشنبه گزارش دادند، «الکساندر دی کرو» نخست وزیر بلژیک، در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل به دلیل جنگی است که این رژیم در غزه به راه انداخته است.

بلژیک در همراهی با دیگر کشورهای اتحادیه اروپا – ایرلند، اسپانیا، مالت، اسلوونی و لوکزامبورگ – از جنگ اسرائیل علیه غزه انتقاد کرده، ابتکاری را برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین ارائه داده و خواستار توقف فروش تسلیحات به اسرائیل و آتش‌بس در غزه شده است.

دی کرو گفت که در دیدار با رهبران کشورهای اتحادیه اروپا، تلاش خواهد کرد تا تحریم‌هایی را علیه اسرائیل اعمال کند، از جمله ممنوعیت کامل واردات کالا از شهرک‌های کرانه باختری و برخورد با شرکت‌هایی که شعبه و معاملاتی در شهرک‌ها، به ویژه به شراب، خرما و محصولات روغن زیتون اشاره دارد.

دی کرو افزود: اعمال تحریم‌ها علیه اسرائیل ناشی از دلایل اخلاقی و ادامه جنگ با غزه و وضعیت کرانه باختری است و ما به سادگی نمی‌توانیم کنار بایستیم؛ چراکه قربانیان در نتیجه عملیات نظامی اسرائیل بسیار زیاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • دهه ۹۰؛ دهه‌ی «رکود، عبرت، تجربه»
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان