Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@23:57:50 GMT

«آب عاقل»

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۹۲۹۱

«آب عاقل»

این کتاب ۱۷۶ صفحه ای در سال ۱۳۹۵ با ۱۰۰۰نسخه شمارگان به قیمت هر جلد ۱۲ هزار تومان در اختیار دوستداران کتابخوانی قرار گرفته است.

این کتاب در پنج فصل به رشته تحریر درآمده که عناوین فصول آن شامل آب را بشناسیم، رادیکال های آزاد و آنتی اکسیدان ها، آب زنده و آب غیرزنده، اسرار آب و حافظه آب است.

نگارنده این کتاب در مقدمه آن عنوان کرده است که نباید از کنار مواهب طبیعت به سادگی گذشت چرا که هرکدام از آن ها علمدار مفاهیم ژرف زیادی است و باید قدم و قلم و همت داشته باشیم و زوایای پنهان آن ها را بشناسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداوند ذهن خلاقی را به بشر اعطا کرده که به واسطه آن باید بر افکار، پرسش ها و دانسته ها افزود و آشنایی با سرنوشت آب از موضوعاتی است که تلاش شده در این کتاب دنبال شود.

ساختمان آب، آلودگی هوای آب، آب و انرژی، رابطه آب با سلول های بدن و نقش آن در دفع مواد زاید، آب و پیشگیری از پیری، دوری از آب در بطری های پلاستیکی، طنین آب، خودسامانی آب، خوشه های آب، مایع کوانتومی، بلورهای باهوش، و صدای ملکول ها از جمله عناوین جذابی است که در این کتاب مطرح شده است.

۶۰۱۳/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر انرژی ذهن طبیعت آب عاقل قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۱۶ اردیبهشت

روزنامه‌های امروز خراسان جنوبی را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده کنید.

حال و هوای انتخاباتی در ۳ شهرستان در روزنامه آوای خراسان جنوبی و وعده‌ها شعار نشود در روزنامه امروز خراسان جنوبی عناوین تیتر روزنامه‌هایی است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • شهروندان مراقب پیامک های جعلی باشند
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • عناوین روزنامه‌های روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • حکم جلب شما صادر شد
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • استاد موسیقی شمال خراسان را بهتر بشناسیم
  • امروز انزجار و نفرت علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است
  • مسئولان با جدیت بیشتری پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند