Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:54:25 GMT

اسکواش در قم نیاز به دیده شدن دارد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۹۲۹۵

اسکواش در قم نیاز به دیده شدن دارد

نیره‌السادات حسینی روز یکشنبه  درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شناساندن اسکواش به جوانان به طور قطع موجب جذب علاقه مندان و توسعه این رشته ورزشی در استان می‌شود.

وی با اشاره به وجود ۳ کورت اسکواش استاندارد در این استان افزود: در شرایط فعلی این تعداد کورت نیاز استان را از نظر تعداد کورت اسکواش تامین می‌کند ولی به دلیل اینکه این کورت‌ها در مجموعه هفتم تیر و دور از بافت اصلی شهر قم قرار دارند،‌این زیرساخت‌های ورزشی در استان آنچنان شناخته‌شده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات اسکواش قم، با تاکید بر تلاش برای آشنایی مردم با این رشته ورزشی گفت:  به منظور استعدادیابی و معرفی اسکواش در دو بخش پسران و دختران در رده سنی پایه در دستور کار این هیات ورزشی قرار دارد.

وی در ادامه گفت: استقرار سالن اختصاصی این هیات در اطراف تقاطع ۷۲ تن قم، دسترسی به این سالن را با مشکل مواجه کرده و باعث شده است که خانواده‌ها برای فرستادن فرزندان خود به این سالن رغبتی نداشته باشند.

حسینی، ادامه داد: یکی از پیشنهادها هیات برای معرفی اسکواش در قم، ‌ایجاد یک یا ۲ کورت استاندارد اسکواش در مرکز شهر است که با استقبال مسئولان استان نیز مواجه شده است.

وی با بیان اینکه جا نمایی احداث این کورت در ورزشگاه حیدریان انجام ولی این موضوع هنوز تایید نهایی نشده است گفت: با نهایی شده این موضوع و احداث کورت استاندارد در این مجموعه ورزشی، به طور قطع شاهد رشد این ورزش در بعد همگانی و قهرمانی خواهیم بود.

رئیس هیات اسکواش قم، ادامه داد: با معرفی این رشته ورزشی، ‌استفاده از کورت  استاندارد مجموعه هفتم تیر نیز با استقبال بیشتر ورزشکاران استان مواجه می‌شود.

هم اکنون ۴۰ ورزشکار در بخش بانوان و حدود ۱۵ ورزشکار در بخش آقایان زیر نظر این هیات مشغول فعالیت هستند.

۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسکواش قم ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، واحد علوم و تحقیقات، برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی و با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی اداره کل طرح و برنامه، بودجه و تعالی سازمانی با رهنمودهای قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات و معاونت توسعه و مدیریت منابع این واحد، موفق به دریافت گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی به شرح زیر شده است:

بیشتر بخوانید: دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات و شرکت ملی انفورماتیک سند همکاری امضا کردند

ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ (فرآیند رسیدگی به شکایات ذی‌نفعان)؛

ISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ (سنجش میزان رضایت‌مندی مشتری)؛

ISO ۲۱۰۰۱:۲۰۱۸ (استانداردسازی مدیریت آموزشی مبتنی بر نیازهای فراگیران)؛

ISO ۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ (مدیریت شایستگی و توسعه افراد)؛

گواهینامه ISO ۲۱۰۰۱ و گواهینامه ISO ۱۰۰۱۵؛ برای نخستین ‌بار در سطح دانشگاه‌های کشور توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، کسب شده است.

گفتنی است، اقدامات صورت گرفته در فرآیند کسب گواهینامه‌های استاندارد بین المللی ISO پیرو تاکیدات دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و متمرکز بر محورهای سند تحول و تعالی این دانشگاه، محقق شده است.

لازم به ذکر است، در مسیر دریافت این چهار گواهینامه، "محور راهبردی دانشگاه سرآمد و پاسخگو" مبتنی بر تحقق اهداف مندرج در بسته کاری مشتمل بر ارتقاء پاسخگویی و قابلیت حل مسئله، توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی و ارتقاء جایگاه بین‌المللی و الهام‌بخشی، مدنظر قرار گرفته است.

همچنین "محور راهبردی دانشگاه کارآمد و پایدار" مبتنی بر تحقق اهداف مندرج در بسته کاری شامل دستیابی به سازمان یادگیرنده، فعالیت‌های منسجم و هم‌افزایی شبکه‌ای و تحول در فرهنگ سازمانی، از دیگر ضرورت‌های تبیین شده جهت دریافت گواهینامه‌های استاندارد بین المللی ISO در واحد علوم و تحقیقات، بوده است.

بر اساس این گزارش، گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی ذیل توسط شرکت کیفیت و انطباق پویا (KQR) دریافت شده است که ISO۱۰۰۰۲ و ISO۱۰۰۰۴ تحت لیسانس Benchmark certificate انگلستان و گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی ISO۲۱۰۰۱ و ISO۱۰۰۱۵ تحت لیسانس استرالیا، صادر شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229476 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد
  • (تصاویر) ساعت فوق‌مقاوم شیائومی با ۱۵ استاندارد نظامی
  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد اردو زد
  • تیم ملی اسکواش در مشهد برای آسیا آماده می شود
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند