Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@21:56:13 GMT

معاون وزیر ورزش: ۴۰۰۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی داریم

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۹۴۷۰

معاون وزیر ورزش: ۴۰۰۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی داریم

معاون هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: سهم استان سمنان از چهار هزار پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور ۹۰ پروژه است. ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، جمشید تقی زاده شامگاه گذشته در حاشیه بازدید از بزرگ‌ترین نمایشگاه فرهنگی، ورزشی کشور در بوستان شقایق سمنان از وجود چهار هزار پروژه نیمه‌تمام ورزشی در 31 استان کشور خبر داد و اظهار داشت: با اتمام این طرح‌ها سرانه ورزش در کشور افزایش چشمگیری خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: توسعه ورزش همگانی در کشور منوط به اقدامات زیرساختی در حوزه ورزش است که باید با جدیت دنبال شود.

معاون هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی در کشور مستلزم جذب سرمایه‌گذار و تأمین اعتبارات لازم است.

تقی زاده بیان داشت: برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی در حوزه ورزش می‌بایست هماهنگی‌های لازم بین مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های کشور با وزارت ورزش و‌ جوانان برقرار شود تا امور هر چه سریع‌تر در این زمینه پیگیری، مشکلات احصا و موانع بر سر راه تکمیل این طرح‌ها برداشته شود.

تکمیل پروژه ورزشی پردیسان قم 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد8 پروژه ورزشی با حضور وزیر ورزش در البرز به بهره‌برداری می‌رسد85 پروژه ورزشی کرمان به بخش خصوصی واگذار می‌شود

وی با اشاره به اینکه استان سمنان ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه ورزش دارد گفت: فضای ورزشی این استان از استانداردهای ملی برخوردار است و این قابلیت وجود دارد تا به سمت بین‌المللی سازی گام بردارد.

معاون هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان بیان داشت: ورزشکاران سمنانی در رشته‌های مختلف تیمی و انفرادی نه‌تنها در سطح کشور، بلکه در آسیا و جهان مطرح هستند و از این حیث نیز می‌توان استان سمنان را ازجمله استان‌های مستعد در حوزه ورزش نام برد.

تقی زاده در پایان با تأکید بر تسریع در برگزاری مجمع عمومی هیئت فوتبال استان سمنان عنوان کرد: فدراسیون فوتبال نیز بر این امر تأکید دارد تا هر چه زودتر نسبت به معرفی مسئولیت هیئت فوتبال سمنان اقدام شود.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: طرح مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌هاست و دستگاه‌های اجرایی باید حداکثر بهره‌مندی از این ظرفیت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، جلسه کارگروه استانی مولدسازی دارایی‌های دولت امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ به ریاست طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور اعضا در محل سالن جلسات شهید قلیوند استانداری تشکیل شد؛ نجفی در این جلسه اظهار کرد: ظرفیت ایجاد شده در طرح دولت مردمی برای افزایش افزایی املاک و اراضی مازاد بسیار ارزشمند و فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست که حداکثر بهره‌مندی از این ظرفیت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، در این جلسه موارد مربوط به فروش اراضی مازاد ادارات و دستگاه‌هایی مانند جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جهاد دانشگاهی مطرح و بررسی شد.

کد خبر 750940

دیگر خبرها

  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها