Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-05@07:30:31 GMT

سرقت از سالخوردگان در پوشش مأمور امدادخودرو

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۹۶۳۵

سرقت از سالخوردگان در پوشش مأمور امدادخودرو

به گزارش جهان نيوز، چندی قبل شکایت‌های مشابهی درباره سرقت در پوشش امدادخودرو به کلانتری عباس‌آباد گزارش شد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که همه شاکیان مردان سالخورده هستند که در دام مأمور قلابی امداد خودرو گرفتار شده‌اند.

یکی از آن‌ها گفت: من در حال رانندگی با خودروی خودم بودم که راکب یک موتورسیکلت که لباس و نشان امدادخودرو داشت با اشاره به من فهماند که ماشینم دچار نقص فنی شده و از من خواست کنار خیابان توقف کنم که توقف کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن مرد خودش را مأمور امدادخودرو معرفی کرد و مدعی شد که رادیاتور ماشینم سوراخ شده و باید نقص فنی‌اش را برطرف کند. من کاپوت ماشین را زدم و او شروع به کار کرد.

لحظاتی بعد گفت که کارش تمام شده و باید ۲۹‌هزار ۵۰۰‌تومان از طریق عابربانک به حساب شرکت واریز کنم. پس از آن هر دو به کنار عابربانک رفتیم و از آن جا که کار با عابربانک برایم سخت بود کارت‌عابربانکم و رمزش را در اختیار آن مرد گذاشتم. او بعد از انجام چند عملیات ناگهان کارتم را برداشت و فرار کرد. ساعتی بعد هم پیامکی برایم ارسال شد که نشان می‌داد چند میلیون تومان از حسابم برداشت شده است.
با اطلاعاتی که شاکیان در اختیار پلیس گذاشتند مأموران دست به تحقیق زده و بعد از بررسی دوربین‌های مداربسته موفق شدند چهره سارق را شناسایی و او را در مخفیگاهش در محله شهران بازداشت کنند. بررسی سوابق متهم ۳۲‌ساله نشان می‌داد که او به مصرف مواد اعتیاد دارد و قبلاً دو بار به اتهام جرائم مربوط به مواد مخدر بازداشت شده و به زندان افتاده‌است. متهم وقتی مقابل شاکیان قرار گرفت به جرائم خود اعتراف کرد. او گفت: من متأهل هستم. مدتی قبل از زندان آزاد شدم و به خاطر اینکه بیکار بودم تصمیم به سرقت به این شیوه گرفتم تا هزینه مواد و زندگی‌ام را تأمین کنم. برای این کار ابتدا لباس کار کارکنان امداد خودرو را تهیه کردم و سوار بر موتور در خیابان‌ها پرسه می‌زدم. سوژه‌های خودم را هم از میان افراد سالخورده انتخاب می‌کردم؛ چراکه آن‌ها راحت‌تر اعتماد می‌کردند و فریب‌دادنشان هم راحت بود.
بعد از بررسی ماشین‌شان مدعی می‌شدم که باید ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان به حساب شرکت واریز کنند. به این بهانه آن‌ها را به کنار عابربانک می‌بردم. از آنجا که بیشتر افراد سالخورده کار با عابربانک را بلد نیستند کارت‌شان را در اختیارم می‌گذاشتند. ابتدا موجودی‌شان را بررسی می‌کردم. اگر کمتر از ۳ میلیون تومان بود که آن را به حساب خودم واریز می‌کردم و اگر موجودی آن بیشتر بود کارت عابربانک را بر می‌داشتم و فرار می‌کردم. اگر هم شاکی من را تعقیب می‌کرد او را با اسپری اشک‌آوری که داشتم، می‌ترساندم.
سرهنگ محمد احمدی، رئیس کلانتری عباس‌آباد گفت: تاکنون ۲۷‌شاکی علیه متهم اعلام جرم کرده‌اند و از آنجا که احتمال می‌رود متهم مرتکب جرائم بیشتری شده باشد تحقیقات برای کشف جرائم او در جریان است.
منبع:جوان کپی متن خبر برچسب ها: سرقت سالخوردگان امداد خودرو

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: سرقت سالخوردگان امداد خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه آزادی مطبوعات یونسکو به خبرنگاران فلسطینی رسید

یونسکو جایزه سالانه آزادی مطبوعات را به تمام خبرنگاران فلسطینی که جنگ غزه را پوشش دادند، اهدا کرد.

به گزارش ایسنا، یونسکو، نهاد فرهنگی سازمان ملل متحد، روز پنحشنبه جایزه آزادی مطبوعات را به همه روزنامه‌نگاران فلسطینی که جنگ غزه را پوشش می‌دهند، اعطا کرد.

«الجزیره» نوشت، مدیرکل یونسکو گفت که این جایزه «ادای احترام به شجاعت خبرنگارانی است که با شرایط سخت و خطرناک روبرو هستند.»

به گفته کمیته حفاظت از روزنامه‌نگاران (CPJ) و فدراسیون بین المللی روزنامه‌نگاران (IFJ) بیش از ۱۰۰ خبرنگار و اهالی رسانه، که اکثریت آن‌ها فلسطینی هستند، در هفت ماه نخست جنگ در  غزه که در ماه اکتبر آغاز شد، جان خود را از دست داده‌اند.

دفتر رسانه‌های دولتی غزه تعداد این افراد را بیش از ۱۴۰ نفر اعلام کرده است.

در حملات رژیم صهیونیستی به غزه، از ۷ اکتبر تاکنون دست‌کم ۳۴ هزار و ۵۹۶ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و ۷۷ هزار و ۸۱۶ فلسطینی زخمی شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • (ویدئو) مراسم بازنشستگی سگ مأمور فرودگاه با ده‌ها توپ
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • تمجید آنروا از شجاعت خبرنگاران فلسطینی در پوشش تراژدی غزه
  • جایزه آزادی مطبوعات یونسکو به خبرنگاران فلسطینی رسید
  • پوشش متفاوت لیلا بلوکات در یک مراسم رسمی (عکس)
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • پوشش متفاوت لیلا بلوکات در یک مراسم رسمی + عکس
  • دانشگاه تهران مأمور تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز شد